Inloggen
voeg je column toe

Columns

Muziekfeest op het plein

Een nieuwe manier om me te amuseren is op vrijdagavond, na een week mijn niet zo geweldige hersens volledig te hebben gebruikt, naar het debielenprogramma met bovenstaande naam te kijken.
Hartelijk uitlachen is eindelijk straffeloos. Met rode wangen zie ik vieze vetzakken hun stompzinnige liederen balken. Natuurlijk moet je luisteren, maar meestal weet ik al wat er gekweeld wordt. Natuurlijk maken 'dames' zich hieraan ook schuldig. Zij zien er uit alsof hun vagina vol scheermesjes zit. Bij de mannen is hun anus dichtgeplakt met gedroogde ontlasting.
Veelvuldig klinkt de interessante tekst lalalala. Wat een genoegen om mannen en vrouwen als geiten te horen mekkeren.
Zij kijken als apen door hun kont. De Nederlandse maagd wordt verkracht.
Voor zulke gekken komen de minder begaafden naar het theater.
Logisch dat succes. Kijk maar naar de regering die gewoon kan doen wat in haar vermogen ligt om alle inwoners van ons land te bedriegen en te beroven van het grootste gedeelte van hun inkomen, waar vroeger hard voor gewerkt moest worden.
Tegenwoordig zijn zelfs medici luie schobbejakken, een aantal goede uitzonderingen zijn er wel, maar je kunt beter je achterlijke buurjongen vertrouwen.
Raadpleeg liever een ouderwetse kwakzalver. Hoe dan ook je gaat dood of de natuur geneest je.
Harttransplantaties zijn al geruime tijd dagelijks werk voor iedere slager.
Dat het grootste gedeelte van onze bevolking over geatrofieerde varkenshersens beschikt deert niemand.
Daarom zendt de tv vrijwel uitsluitend programma's voor geestelijk gehandicapten uit. 'Muziekfeest op het plein 'past uitstekend bij onze cultuur.
Zelf beschik ik over een uitstekende stem. Een kruising tussen bas en alt. Basalt! Wat een intelligentie waarde lezer. Zonder uitleg had u mij na een dag of twee wel begrepen. Nederig moet ik bekennen dat niemand zolang over mijn scheldpartij zal nadenken. Het is al een wonder als goedwillende mensen dit hele stukje uit lezen.
Laat ik maar ophouden. Straks lekker kijken naar dat prachtige programma.
Eindelijk weer eens lachen.
Was die Johnny Jordaan er nog maar, die mocht niet zingen bij de Vara.
Het was te min voor de luisteraars.
Luisteren jullie maar goed naar lallalala.

Schrijver: Eelt, 23 augustus 2014


Geplaatst in de categorie: muziek

3.0 met 5 stemmen 1.522



Er zijn 3 reacties op deze inzending:

Naam:
Len Cornelis
Datum:
26 augustus 2014
De mix van ogenschijnlijk redeloos getier met melancholie en een zekere hang naar voorbij, dat is typisch Eelt. Mag hij toch vooral zijn eigen plek op deze site behouden.
Naam:
Günter Schulz
Datum:
23 augustus 2014
. . . lalala - kom op: WAAR BLIJVEN DE HANDJES? . . . bla bla lalala
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
23 augustus 2014
Je pleinvrees is eenmaal andermaal hoogst terecht!

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)