Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten over humor

Ontstoft hoofd

Wat een verademing, wat een heerlijk zonnetje krijgen we vandaag en wat een zalige temperatuur ook nog, echt het is pure verwennerij om nu buitenlucht op te snuiven! Meneer T vraagt vanmorgen: heb je nog iets nodig? Ik kijk hem aan en zeg: jazeker, ik wil frisse lucht en zo staan we een kwartier later buiten, rijden richting de IJssel, af en toe een fietser die hetzelfde dacht en de talloze goedemorgen” groeten vliegen door de lucht! Jaja, een eind bij ons vandaan hoor, zo slim zijn we wel. We staan even stil aan de waterkant, geen schip te bekennen, wel vissers die eveneens een stoffig hoofd hadden, dat kan niet anders!

Eenmaal aan het einde van het pad, rijden we door de uitgestrekte weilanden terug naar huis, maar weet je, Boudewijn zong: als de rook om je hoofd is verdwenen, wij zingen hier, als het stof uit je hoofd is meegenomen en weten nu al: morgen weer even zo’n heerlijk tochtje! Op zeker!

Schrijver: An Terlouw, 20 februari 2021


Geplaatst in de categorie: humor

Er is nog niet op deze inzending gestemd. 395



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)