Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten over misdaad

Ons land waar recht in eigen hand genomen wordt

Het bericht wat op diverse manieren bij de mens, dus ook bij ons binnen kwam dat er een krankzinnige idioot een misdaad journalist had neergeschoten, sloeg in als een bom. De reacties liegen er niet om, op klaarlichte dag staat een ongekende hufter in een volle straat met een pistool en vuurt, zeker vijf maal op een nietsvermoedende Peter, die tegen de vlakte geschoten wordt. Op dit moment een dag later dus, vecht hij voor zijn leven, een leven wat niets betekend voor die idioot die het wapen gebruikte, een leven wat niks voorstelt als je het logisch bekijkt, immers zijn wapens een veel voorkomend verschijnsel in deze tijd?

De ene persoon wordt opgepakt en blijkt thuis aan de tafel bommen te kunnen maken, een ander heeft een arsenaal aan ellende in huis en zo: kom je als journalist uit een studio en wordt als een loslopend stuk wild, afgeschoten! Ik haat wapens en ik zeg eerlijk: ik haat mensen die op deze manier in het leven staan! Iemand afschieten omdat hij staat voor recht, omdat hij een mening heeft en ervoor uitkomt. Nederland een rechtsstaat, de idioot nam het recht in eigen handen ten koste van….kijk, wapens zijn niet weg te denken maar dit soort idioten horen achter slot en grendel, sleutel weggooien en nooit meer naar omkijken!

... Wapens zijn er teveel ...

Schrijver: An Terlouw, 7 juli 2021


Geplaatst in de categorie: misdaad

Er is nog niet op deze inzending gestemd. 357



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)