Inloggen
voeg je beschouwing toe

Beschouwingen

De penis monologen

Geen enkele echte vent zal het toegeven, maar het is statistisch bewezen dat 80% van de mannen zijn penis te klein vindt.
Het is natuurlijk de schuld van de porno-industrie waar een geslachtsdeel ter grootte van een kinderarm de standaard is.
Heren, laat me jullie geruststellen met het feit dat de meeste vrouwen er totaal geen belang bij hebben om hun binnenbekleding te laten ruïneren door een baseballknuppel! Het gaat bij de copulatie niet om het volume maar om de kwaliteit. En nee, het cliché dat vrouwen met O-benen meer kunnen hebben is ook totaal uit de lucht gegrepen!
Toegegeven, ondergetekende heeft tijdens zijn puberjaren ook met de nodige twijfels rondgelopen hoor. Alles heb ik geprobeerd om toch maar aan de eisen van de porno-industrie te voldoen en ( naar wat ik toen dacht) de vrouwelijke toegangseisen. Terwijl ik toch voorzien was van een normale maat voor een veertienjarige, wou ik me toch afspiegelen aan de foto’s in de boekjes onder mijn grote broer zijn bed.
In die tijd kregen we nog elke maand de ‘Unigro’catalogus. Dat befaamde magazine slaagde er in de jaren zeventig en tachtig wonderwel in de grootste nep-produkten te verkopen.
Je had bijvoorbeeld de brillen met x-ray glazen, waarmee je zogenaamd door kleding kon kijken. En ik kan u stellig garanderen dat deze totaal niet werkte, daar ik dankzij 2 maanden zakgeld sparen hier pijnlijk achter ben gekomen! Ook dankzij hen was ik er van overtuigd dat een vibrator diende om je wangen te masseren, aangezien er altijd een foto van een dame met een vibo tegen haar wang stond afgebeeld.
Maar het ging hier om penisgrootte, nietwaar. Wel, aangezien ik altijd nogal experimenteel was ingesteld, wou ik toch alles uitproberen om ook een dertig centimeter lange babemagnet in mijn broek tentoon te stellen.
Zeker omdat die extra strakke jeansbroeken toen in de mode waren. Ik kan u garanderen dat ik bijna alles heb uitgeprobeerd wat er werd aangeboden, plus nog wat eigen experimenten, zoals gewichten aan een touwtje er aan hangen. Maar niets mocht baten, zelfs de toen enorm populaire penispomp was de grootste zwendel. Het enige resultaat dat het onding gaf was dat al het bloed uit mijn lichaam naar één bepaald lichaamsdeel werd gepompt,en ook nog eens mijn testikels mee naar binnen werden gezogen en tot drie maal hun volume opbolden, met flauwvallen tot gevolg.
Maar als deze jongen iets wil is hij een echte pitbull hoor! Ik bleef dus overal waar ik kon informatie vergaren met betrekking tot mijn belachelijke obsessie. In de bibliotheken bleef ik uren zoeken naar informatie betreffende dit euvel. Ik probeerde ook de hele tijd de mevrouw van de bibliotheek te mijden, aangezien ze me toch maar zou vragen naar wat ik op zoek was! Maar het was blijkbaar een hopeloze strijd, de euforie waarmee ik aan dit avontuur was begonnen begon al snel te verslappen.
Maar zoals het in een goede Disneyfilm altijd toch nog goed komt, leek het geluk deze keer ook aan mijn kant te staan. Op een dag zag ik in de krant bij de zoekertjes een mooie advertentie: Je penis onmiddellijk twee maal de grootte! Er stond ook nog eens bij : Niet tevreden, geld terug! Natuurlijk kon ik die gelegenheid niet aan me voorbij laten gaan en ik stuurde meteen een brief met het verschuldigde bedrag richting de wonderdokters.
Na ongeveer vier spannende weken, zat er eindelijk een bruin pakketje op mijn naam bij de post, driewerf hoera! Nu nog ongemerkt langs mijn moeder richting slaapkamer sluipen. Ik durfde het pakketje bijna niet openmaken, wat als het weer eens een enorme tegenvaller was?
Nadat ik alle moed had bijeengeraapt zat ik geheel uitgekleed met het pakje op mijn schoot op de rand van het bed. Met trillende vingers verwijderde ik het bruine papier en keek verwachtingsvol naar de kale witte doos die er in zat.
Ik opende heel voorzichtig de doos en haalde het voorwerp er uit.
De tranen sprongen me spontaan in de ogen, ze hadden niet gelogen, het moment dat ik het apparaat boven mijn geslachtsdeel hield was hij inderdaad twee maal zo groot! Maar degenen die goed hebben opgelet op school weten dat het een typische eigenschap is voor een…

VERGROOTGLAS!

Schrijver: Stefan Bongaerts, 16 november 2012


Geplaatst in de categorie: erotiek

3.4 met 7 stemmen 1.730



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)