Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

kort door de bocht

als oudere werkloze heb ik niets meer te zoeken in dit veel te lage land, neergeslagen zoek ik mijn gelijk, doch ik vind slechts knuffels in allerlei kleuren behalve de mijne, zelfstandig wonende mongolen met subsidie, kutmarokkanen met een grote -geen respect- bek, getinte criminelen en een oostblok dat het westen voor datzelfde blok zet, graaicultuur van wachtgeld tot honderden adviserende euro's per uur, een bonus omdat je reorganiserend je medemens naar de ratsmodee helpt, ik vraag mij af of ik nog trots moet zijn op wie ik ben, denk van niet, teveel verloren......

Schrijver: Fred, 4 april 2007


Geplaatst in de categorie: wereld

1.2 met 4 stemmen 561



Er zijn 3 reacties op deze inzending:

Naam:
Rina van Dijk
Datum:
6 april 2007
Heel goed te begrijpen: de frustratie van Fred.
Hij discrimineert niet. Het uitkeringensysteem wél. (Ik weet waar ik over praat, al zit ik zélf aan de goede kant.)
Positieve discriminatie doet net zo goed pijn. Fred heeft alle recht zich hier tegen te verzetten. Toch raad ik hem aan: aan te pakken. Doe dan desnoods vrijwilligerswerk. Voel je nuttig en nodig, dat is het enige dat telt.
Naam:
Fred
Datum:
6 april 2007
Ja, dat krijg je er van Frederik/Roelof, als je probeert mensen zoals jou te bereiken.
Naam:
Frederik
Datum:
5 april 2007
Email:
roelofhotmail.com
Van zeer bedenkelijk niveau.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)