Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

draagvlak

de ondergrond is weggeslagen, je kunt de koningin een hoer noemen als het maar je hond of kat is, je mag JP een klootzak vinden ondanks geldende normen en waarden, de minister die van geen wijken weet knettergek noemen, prins bernhard was een hoerenloper, schandalig is hij er in gevlogen, het vermoeden bestaat dat hij een huisdier heeft genomen, we weten alleen niet wanneer, het zou zo maar kunnen dat een inteelt-bastaard de komende jaren een scepter zwaait over ons, waterig een beetje dom uit zijn ogen kijkend, heeft z'n eigen huishouding niet op peil, produceert dochters bij de vleet, weet niet dat afrukken voor de daad een zoon kan opleveren, die zwemmen net even sneller weet je, maar ja, integreren blijft moeilijk voor duitsers, fransen en een enkele zuidamerikaanse in het nederlandse koningshuis, aangevuld met goudzoeksters en een maffiatrutje, prins homo wordt ook bediend, wat mij betreft gaat blauw bloed vloeien.......

Schrijver: Giovanni, 9 september 2007


Geplaatst in de categorie: koningshuis

1.5 met 4 stemmen 689



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Giovanniek
Datum:
9 september 2007
Email:
giovanniekhotmail.com
Mensenhaat geprojecteerd op het koningshuis. Een onkundig schrijvertje, beetje zielig, dat voor briljant wil doorgaan. Wat moeten we hiermee?

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)