Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

politiek correct

dit land is echt naar het vliegveld van zwitserland, links ligt aan diggelen en rechts heeft sociaal bevlogen de stem van nederland naar datzelfde vliegveld geholpen, binnen de gelederen vindt vuil spel plaats, we worden niet geregeerd maar gedegenereerd, het grote geld over onze rug binnen gehaald, men doet alsof men bevlogen is met de sores in onze straat, niets is minder waar, ik vrees de staat.....

Schrijver: gluupje, 16 september 2007


Geplaatst in de categorie: politiek

1.8 met 6 stemmen 912



Er zijn 10 reacties op deze inzending:

Naam:
Frederik
Datum:
26 september 2007
Email:
roelofhotmail.com
Natuurlijk zie je de goede sportjournalistiek over het hoofd.
Naam:
Fred
Datum:
25 september 2007
De sportredactie is anders ook heel soepel, elke journalist, die langs de lijn een bal kan onderscheiden, mag zijn zegje doen.....
Naam:
Frederik
Datum:
24 september 2007
Email:
roelofhotmail.com
Fred probeert vaak de lolbroek uit te hangen, moet je je niks van aantrekken, Haico. Ondertussen kan hij nog geen pen vasthouden, noch met zijn linker-, noch met zijn rechterhand. En de redactie gedoogt het.
Naam:
Fred
Datum:
23 september 2007
Frederik kent zijn plek, geparkeerd aan de zijlijn. Tsja, wat moet je anders met twee linkerbenen ?
Naam:
Frederik
Datum:
23 september 2007
Email:
roelofhotmail.com
Moet een sportjournalist ook gaan voetballen? Haico is echt een mallerd.
Naam:
Haico
Datum:
22 september 2007
Email:
haicotenbrinkehotmail.com
Frederik, doe jij het dan eens beter. Stuur eens een inzending.
Naam:
Frederik
Datum:
20 september 2007
Email:
roelofhotmail.com
Heeft dit kwaliteit? Haico toch! Mallerd!
Naam:
Haico
Datum:
17 september 2007
Ben het niet eens met Frederik, 't is een redenering van Gluupje en iedereen heeft vrijheid van meningsuiting. 't Gaat hier overigens om de kwaliteit van het schrijven en het hoort dan ook niet slecht beoordeeld te worden omdat een ander zich niet in het standpunt kan vinden.
Naam:
gluupje
Datum:
16 september 2007
het zou verboden moeten worden.....
Naam:
Frederik
Datum:
16 september 2007
Email:
roelofhotmail.com
Populistisch gezwets.
Redactie: waarom plaatsen jullie dit??

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)