Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

fps

afreageren, als een scholier die columbine niet af gemaakt heeft, zonder aanziens des persoons afknallen, columbine toch doorlopen, eventueel met rode ogen maar geen tranen, het vizier scherp gesneden naar het zwaktebod van de medemens, ik vlieg op en in flatgebouwen, ik trek de stekker er uit op volgestouwde marktpleinen, ik ontplof bijkans in de buurt van kinderrijke gezinnen, ik hanteer drogredenerend het gelijk van de monding van mijn geweer, vuurspuwend ren ik door gangen en krochten, overtuigd dat de vijand verslagen moet worden.....

en dit is nog maar spel.....

Schrijver: Fred, 17 november 2007


Geplaatst in de categorie: moraal

2.3 met 7 stemmen 282



Er zijn 6 reacties op deze inzending:

Naam:
Frederik
Datum:
19 november 2007
Email:
roelofhotmail.com
Je woede heeft iets uitgesproken komisch :-)
Naam:
Fred
Datum:
19 november 2007
tjees, MEN heeft mij door, errug belangrijk, reageer tot je een ons weegt, ervaar mijn gram.....
Naam:
Giovanniek
Datum:
18 november 2007
Email:
giovanniekhotmail.com
Fred "Goldeneye" reageert zijn frustraties af op een wijze die Gordon "Nekschot" niet zou misstaan. Het kenmerk van de middelmatige geest.
Naam:
Frederik
Datum:
18 november 2007
Email:
roelofhotmail.com
Fred is Goldeneye, Frederik is gewoon Frederik. 'Literatureluurs' is een gestolen term, Fred verveelt zich en schrijft, ik werk en ben gelukkig :-)
Naam:
Goldeneye
Datum:
18 november 2007
Frederik dient terstond virtueel afgeknald te worden.
Het liefst met een headshot, of nog beter, axed. Literatureluurse Frederik zitzakt zijn zielige leventje weg in de marge van z'n bestaan.
Naam:
Frederik
Datum:
18 november 2007
Email:
roelofhotmail.com
Vermoeiend proza.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)