Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Rolprent

Mooi woord, rolprent, geeft precies aan waar eenieder mee bezig is, karakterkarikatuur. Vooraf wetend wat er van je verwacht wordt, kindspelend, puberend onzeker, onvoorbereid op het huwelijk en kinderen, die je toekomstbeeld volkomen omver kegelen, nooit voor geleerd maar toch voor je kiezen.

Soms zet ik mijn tanden er in, aan weerszijden van de film, 18 beelden per seconde geven een deel van mijn leven weer, terugkijkend achter het scherm. Sprekend in kleur besef ik hoe stom ik ben geweest.

Schrijver: Fred, 12 januari 2008


Geplaatst in de categorie: film

1.6 met 7 stemmen 1.429



Er zijn 5 reacties op deze inzending:

Naam:
Frederik
Datum:
20 januari 2008
Email:
roelofhotmail.com
Onder andere bijdragen staat voldoende (serieuze) kritiek. Jij doet net alsof je neus bloedt, maar je weet heel goed dat je niet kunt schrijven. Ga alsjeblieft iets anders doen. Weven of zoiets. Je hebt er de leeftijd voor :-)
Naam:
Fred
Datum:
20 januari 2008
"Dit gaat nergens over", dat noem jij kritiek, tsja, wie is hier nu de dombo.....
Naam:
Frederik
Datum:
16 januari 2008
Email:
roelofhotmail.com
Nee, slechte bijdragen moet je bekritiseren. De dombo ben jij, want jij schrijft slecht. Dan moet je je weten te beheersen, of iets anders gaan doen.
Naam:
Fred
Datum:
15 januari 2008
Reageer dan niet, dombo !
Naam:
Frederik
Datum:
12 januari 2008
Email:
roelofhotmail.com
Dit gaat nergens over.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)