Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Aandacht, aandacht!

Aandacht, aandacht!
Kunnen we alstublieft doorgaan met leven? Kunnen we aub niet te lang stilstaan bij lege momenten? Kan de groep beter aansluiten daar waar loze woorden zijn gevallen? Dank u

Hier ziet u dan de ruïne van het hart. Voor verscheidene jaren is hiermee gespeeld en is het misleid. Het heeft nog een paar keer geprobeerd er weer bovenop te komen, maar de renoveringswerken waren tevergeefs en de kosten te hoog. Deze zwarte kamer was trouwens oorspronkelijk diep rood geverfd.

Aangekomen bij de hersenen, ziet u meteen dat deze ook de voorbije jaren wat te verduren kregen. Vooral bij de gebieden van “logisch nadenken” en “is het wel juist wat ik doe?” kan men zo de werkuren aflezen. Al de rest bleef nog goed bewaard en intact.

Het uithoudingsvermogen, een van mijn favoriete plaatsen hier, toont werkelijk een prachtig staaltje levensloop. Het is moegestreden, kapot, eronderdoor gegaan. Het moment van opgeven kan men hier aflezen op de wanden: na 7 jaar.
Alle gebieden hier kwamen uiteindelijk na 7 jaar ten val.

Dit was dan de tour “Na Liefde”, bedankt voor jullie aandacht en vergeet de gids niet…

Schrijver: leen veldeman, 21 april 2008


Geplaatst in de categorie: ex-liefde

2.7 met 7 stemmen 1.618



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Peterdw.
Datum:
7 mei 2008
Email:
peterdw-hotmail.com
IJzersterke rondleiding! Nee, de gids zal ik zéker niet vergeten.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)