Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Verboden

Mijn verboden liefde is het mooiste wat er is. Het doet intens pijn en het verscheurt me van binnen. Ik raak erdoor in de war en ik wil niets anders dan huilen. Mijn verboden liefde is prachtig omdat het van mij is. Ik deel het met niemand en niemand bemoeit zich ermee.

Mijn verboden liefde maakt me sterk omdat het wederzijds is. Sinds ik dat weet, is mijn liefde juist niet minder maar meer geworden. Waar ik ook ben in de wereld, ik weet dat er iemand is die intens van mij houdt en mij accepteert zoals ik ben. Het complete pakket.

Verboden betekent altijd rekening houden met mijn omgeving. Geen fysiek contact kunnen hebben maar op een afstand, op papier, alles delen.
En zelfs zonder aanrakingen zo dichtbij elkaar kunnen zijn dat het voelt alsof deze liefde er altijd al was en altijd zal blijven.

Niemand kan mij troosten, ik zal leren leven met mijn geheim. Maar ook niemand kan zich zo gelukkig voelen als ik wanneer ik aan mijn verboden liefde denk.

Heerlijk vind ik mijn lijden, ik verwelkom mijn verdriet.
Ik voel me vrolijk juist omdat ik vrij kan lijden.

Schrijver: Mara, 27 april 2008


Geplaatst in de categorie: liefde

3.9 met 23 stemmen 1.400



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)