Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Collega

Werknemer stoort zich aan collega met kinderen

DIEMEN - Heel wat werknemers (43 procent) ergeren zich aan collega's met kinderen. Collega's die zich afmelden omdat hun kind ziek is, vormen met 37 procent de grootste irritatie.

-----------


TRRING..!
Neemt u even op mevrouw Dubbelaar.
Nu even niet meneer Krimp, ik zit net te kolven..
TRRRING..!
Mevrouw Dubbelaar..De telef..Waar gaat u heen ?
Het is nu nog warm Meneer Krimp, ik moet als een haas naar de au pair..
TRING..!
Met Krimp..
Ah van Diggelen..Ja..?.. Morgen vrij..? Wat is er met de cavia van je dochtertje..? Die is uitgerekend.ja ja...en morgen is de grote dag ? Nou ja dat moet dan maar hè..
KLOP KLOP
Binnen..
Meneer Krimp..
Mevrouw Bokkewagen zeg het eens..
Kan ik vanmiddag een paar uurtjes eerder..
Hoezo..met Wesley naar de paragnost..!
TRING..!
Ja mevrouw Dubbelaar..u komt vanmiddag niet meer terug..uw oudste dochter.. met de pony naar de hoefsmid..Nou ja dat moet dan maar hè..
Nee juffrouw van Zwoel u kunt NIET weg, U Hééft nog helemaal geen kinderen.. Oh daar gaat het nu juist om..Ja ja.. en dat ei springt vanmiddag..?
Meneer de Beuker.. u gaat me toch niet vertellen dat u ook..Oh, de peuterspeelzaal belde..JA..? Floris moet een grote Bah..JA.. En dan moet PAPA helpen..!
Nee hè ..Het is toch niet te geloven ..GRRR.. stelletje @#%$^/ .. Ik Ik..!
TRING
'Dit is de telefoonbeantwoorder van Krimp Technical Assets.. Wegens een burn out van de directie zijn wij voor onbepaalde tijd gesloten.'

Schrijver: trawant, 28 april 2009


Geplaatst in de categorie: actualiteit

4.0 met 2 stemmen 430



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)