Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Etiket

U kent dat wel, op rookwaren worden al enige jaren waarschuwingen meegegeven. Roken is dodelijk, beschadigt sperma, verstopt bloedvaten en valt het hart aan. Kortom, roken is beroerd.

Nu willen bepaalde, nmi behoorlijke kortzichtige, mensen hetzelfde trucje uithalen met alcoholische versnaperingen.

Dat schept precendenten bij de vleet, de jurisprudentie zal hoogtij vieren, de mens zal van niets meer zeker zijn.
En misschien is dat de bedoeling van die bepaalde mensen, niemand die weet waar hij of zij aan toe is, verdeel en heers. Verwarring alom, iedereen plakt ergens een etiketje op, is de islam wereldbedreigend of kruisvaart de paap binnenkort weer af richting midoost.
Bilderberg lacht in een vuist, de groep kleeft aan als een zwaanzinnige.

Verbreek de ketenen, sla neer de kliek die opzet, drijf het zwaard in het hart van de arrogantie, breek vrij en word de mens die je bent.

Velen zijn klaar voor de strijd, de aanval is immers de beste verdediging, maar slechts weinigen begrijpen de essentie van het bestaan. Geniet van de zon, ga naar de maan, zelfklevend zijn wij ten dode opgeschreven.

Maak er wat van, meer is er niet.

Schrijver: Fred, 25 augustus 2009


Geplaatst in de categorie: individu

1.7 met 3 stemmen 365



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)