Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Zorgwerkend

Op 31 juli van dit jaar liep mijn contract bij de zorginstelling af. Een maand daarvoor liet ik, via een e-mail, mijn bezorgheid blijken. Waar was ik aan toe, maar vooral, waar waren mijn klanten aan toe. Immense stilte werd mijn deel, vier keer heb ik hun inbox gerappelleerd, domweg is er nooit gereageerd. Is dat de marktwerking die de politiek voorstaat, moeten die oudjes vertrouwen op ceo's die tonnen binnen harken ?

Pluche en old-boys-network, koninklijke pleeborstels en aanverwante snollen, Bilderberg, 'tv-persoonlijkheden' en 'sterren op het ijs/de dansvloer/in het graf', ga eens bij jezelf te rade.

Rijd je maar te pletter in je Audi 6.3, kom ik bij je stofzuigen terwijl je zieltogend die boom op je af ziet komen. Rustig maar, hoor je mij dan zeggen, 'zullen we samen een bakkie doen'?

Mijn tijd zit er op, klant krabbelt een soort van paraaf, bevestigt minimaal mijn salaris. En elke keer, elke keer weer, word je verwacht. Dat doet mij zo ontzettend goed.

Schrijver: Fred, 28 november 2009


Geplaatst in de categorie: maatschappij

3.5 met 11 stemmen 1.469



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)