Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Vreemde ontmoetingen

Ik ben soms net een draaitol, ik tol maar wat rond in de tijd die mij gegeven is. Dat ik een nachtdier ben, is mij inmiddels goed duidelijk, ik onderhoud de meest gevoelige contacten met gierzwaluwen, egels, mollen, poesen, uilen, vleermuizen, ratten, wilde zwijnen, nachtvlinders, ongedierte. Slangen ook. Kruip graag met hen door de kietelende heidestruiken. Bijt graag in een malse vrouwenenkel in een onvoorzichtige slipper. Als weerwolf en Dracula doe ik het ook niet slecht, ik heb iedere dag wel een gewillige dame tot mijn beschikking, ze tonen mij ronduit hun ronde borsten, zo voor het grijpen, het liefst slaan ze mij ernaartoe, maar ik begin steeds meer afkeer te krijgen van al die populaire, zogenaamd volmaakte voorgevels, bemin steeds meer de gehavende en antieke exemplaren, de doorleefde lokbulten. Ik ontmoet veel vrouwen, die ik maar amper ken, maar die mij een goed hart toedragen, steeds onverwachts, als engelen verschijnen ze, om hen ga ik literair door. Heb geen lust meer in het opgeklopte jeugdige fysieke, ben nu een jager op grijze en deels ingestorte heiligverklaarden, nooit gedacht, maar zo verging het mijn voorvaderen ook en dus sluit ik aan in de eeuwenoude traditie, 'Wat de boer niet kent, dat lust hij niet' is klinkklare onzin, het tegendeel is waar.

Schrijver: Joanan Rutgers, 7 juli 2011


Geplaatst in de categorie: psychologie

3.5 met 2 stemmen 85



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)