Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Fabrikant God

Ik zou mezelf als mislukt product gaarne terug willen sturen naar God, maar dat kan niet want hij geeft geen garantie. Adam en Eva, als oerouders weggezet in een weergaloos reclame-concept, Jezus in een paarse broek.

De schepping is mislukt, we staan bloot aan teveel aandoeningen, op leeftijd zijn we overgeleverd aan blokjes medicijnen met de dag van de week in ochtend/middag/avond.

We sterven bij bosjes en die lul uit Bethlehem heeft er geen antwoord op. Doe mij dan maar de hel, lekker warm.

Schrijver: Fred, 26 augustus 2011


Geplaatst in de categorie: humor

2.9 met 12 stemmen 221



Er zijn 5 reacties op deze inzending:

Naam:
Monique Methorst
Datum:
27 augustus 2011
Email:
moimoniquelive.nl
Als je er niet in gelooft, waarom geef je hem dan de schuld van de dood?
Naam:
Geus
Datum:
27 augustus 2011
Helemaal akkoord.
Naam:
J.de Groot
Datum:
27 augustus 2011
Email:
joke190411telfort.nl
Daar heb jij niets te zoeken Fred,
je duivelsverzen zijn al af,
ga jij maar naar het walhalla, hoef je niets meer te schrijven kan je genieten van de rust, zal je goed doen...tot ziens!
Naam:
Fred
Datum:
27 augustus 2011
Joanan, het is nog erger, die zogenaamde god is een perverse sadist.
Als wij maar genoeg lijden dan bekomen wij het eeuwige leven. Dat had hij toch gvd direct kunnen geven! Alleen mensen met een sinistere hersenkronkel geloven in straf. Deze god is een serpent en daar beledig ik alle slangen op aard mee.
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
27 augustus 2011
Moet ik je blasfemie serieus nemen of erom lachen? Ik kan beide niet. Je noemt Jezus een ***, maar je kent hem niet eens. De hel is juist ijskoud, ongenadig eenzaam. Die '***' geeft juist het meest troostrijke antwoord op onze sterfelijkheid, Hij belooft ons het eeuwige leven en dat gaat zeker lukken! Ondanks jouw kleingeestige gejeremieer!

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)