Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Bugs Bunny vergelijkt

Bugs Bunny is zeer ontevreden over de kwaliteit van de winterwortels bij de C1000, want iedere keer als hij deze wortels verorbert, proeft hij helemaal niets, nog geen procent wortelsmaak, waardoor hij zich ernstig afvraagt waar die smaakloze wortels toch vandaan komen, dat die nepstengels überhaupt verkocht mogen worden, bezorgt hem ook slapeloze nachten. Waarschijnlijk doen de desbetreffende wortelboeren niet aan voorproeven en geldt voor hen vooral de kwantiteit, het grof werk, grof geld principe. Je kunt net zo goed op gras kauwen, dan proef je tenminste nog iets, alles beter dan die dikke oplichters.

Maar Bugs Bunny is daarnaast ook gestuit op de biologische wortels van Albert Heijn en dat heeft zijn smaakhorizon aanzienlijk verbreid. Slechts een paar eurocenten duurder, maar een verschil van hel en hemel, want deze wortelen smaken ook naar wortelen, je proeft puur wortel, met die heerlijke, bijzondere, zoete smaak, die de smaakpapillen, de maag en het gevoel ultiem verwennen, waardoor je je niet bekocht en bedonderd voelt, geen kat in de zak hebt gekocht, zowel rauw als gekookt de oranje groente adoreert. Volgens Bugs Bunny moet de C1000 zich rot schamen met die walgelijke pulp, vorm zonder inhoud, en mag Albert Heijn zich terecht op de borst kloppen, want zij verkopen de reinste kwaliteit en in gedachten ziet Bugs al die biologische wortelboeren vol liefde hun wortelen kweken en bergen en zelfs sentimenteel uitwuiven. Bugs heeft hierbij graag deze belangrijke tip uitgedragen en hij was mij zeer dankbaar voor de vertaling van zijn konijnentaal, zodat hij mij beloonde met een zak eerlijke wortels van AH.

Schrijver: Joanan Rutgers, 29 februari 2012


Geplaatst in de categorie: voedsel

Er is nog niet op deze inzending gestemd. 121



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)