Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Jezus was een vrouw.

Als Jezus ter wereld is gekomen zonder de hulp van een man, dan kan alleen het D.N.A. doorgegeven zijn van een vrouw.
Dan is de enige conclusie: JEZUS WAS EEN VROUW.
Met 12 minnaars.
Zelfs zijn huidige volgelingen lopen nog altijd in jurk rond.


Zie ook: http://verfoto.eu

Schrijver: verfaillie ed, 28 mei 2012


Geplaatst in de categorie: biologie

2.1 met 7 stemmen 362



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
29 mei 2012
Onzin, Jezus was een man, maar je bedoelt misschien een zeer vrouwelijke man, dat kan.
De timmerman Jozef was zijn vader, maar de bijbelschrijvers, die er veelal een potje van maakten, verzonnen de goddelijke bevruchting om het goddelijke kindschap van Jezus te onderstrepen.
Fabeltaal, mythevorming, abracadabratendens.
Zijn twaalf discipelen waren niet zijn minnaars, in jouw dromen wellicht, maar Jezus beminde Maria Magdalena en hun kind Sarah groeide op in Zuid-Frankrijk. Maar een deel van zijn volgelingen draagt een jurk/habijt, de meeste christenen stellen zich niet als zodanig herkenbaar op. De sexe-gesteldheid van Jezus doet er in wezen niet toe, maar jij brengt je verzonnen visie alsof je een oergeheim hebt ontdekt.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)