Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Moe van Fred

Ik heb het een beetje gehad met die gast. Weet zogenaamd alles van muziek, is begaan met de medemens en kan ook nog lekker koken. En, niet onbelangrijk, heimelijk verliefd.

Dan denk ik, doe daar iets mee. Arbeidsvitaminen, word zzp'er in de zorg, steek Herman naar de kroon en zeg haar wat je voor haar voelt. Dan ben je een kerel, dan ben je een man.

Maar tot nu toe word ik moe van Fred. Ik ga naar bed.

Schrijver: Kareltje, 15 april 2013


Geplaatst in de categorie: moraal

3.8 met 8 stemmen 214



Er zijn 10 reacties op deze inzending:

Naam:
J.de Groot
Datum:
18 april 2013
Email:
joke190411hotmail.com
Hendrik, ik ga hier verder niet over door,
met jou in een disc. gaan kan eindeloos duren.
Er is gewoon iets dat niet tot jou door drinkt.
Ja, nu heb ik het tegen jou dus.

(Ik had het in mijn reacties over
de inzender ...hij en ze!)
Die ze was jij, maar mijn reactie was naar Kareltje gericht.
Ik noemde alleen jouw naam als antw. op jouw vraag aan mij!

En weet je, weer met: -Onze Taal-...
nee geen zin in!
Dag Hendrik.
Naam:
Hendrik
Datum:
18 april 2013
Email:
klaassens38zonnet.nl
@Joke, je formuleert gewoon wazig en warrig. Eerst kwam je terug op mijn vraag of hij het niet beter in de categorie 'humor' had kunnen plaatsen, en daarna heb je het over 'deze inzender'. Daar kun je even goed de inzender van een reactie mee bedoelen. In plaats van direct algemene conclusies te trekken over anderen zou je ook eens kunnen kijken naar de rommelige manier waarop je hier schrijft.
Naam:
J.de Groot
Datum:
18 april 2013
Email:
joke190411hotmail.com
@ O,O, Hendrik wat is dat toch met jou?

Ik schrijf over de "inzender" van deze Hartenkreet,
ik heb het helemaal niet over jou!
Ik geef alleen antwoord op jou vraag in je vorige reactie.
Jij vraagt in eerste instantie, aan Kareltje...had jij dit niet in de catgr. HUMOR moeten/kunnen plaatsen!

Ik merk heel vaak dat jij niet goed leest of het gewoon niet goed begrijpt wat mensen zeggen/schrijven of bedoelen, ja dat meen ik echt.
Lees het nog maar eens na, ik heb het over Kareltje!
Naam:
Hendrik
Datum:
18 april 2013
Email:
klaassens38zonnet.nl
@Joke, over mij schrijf je: "Als er een is die altijd alles in die categorie (humor) plaatst is het deze inzender wel!"
Volgens mij weet iedereen hier zo langzamerhand wel dat ik vooral schrijf over religie en sterrenkunde. Als ik al iets humoristisch plaats, is dat een ander soort humor dan die van Kareltje of Fred. Dat klopt. Het is juist goed dat iedereen hier in zijn eigen stijl mag schrijven.
Dat neemt niet weg dat ik Fred een meester vind in dit genre.
Naam:
J.de Groot
Datum:
18 april 2013
Email:
joke190411hotmail.com
Hendrik, wie deze inzender een beetje heeft gevolgd weet heel goed dat als -HIJ- iets plaatst in de catg.-Humor- hij uit een heel ander vaatje tapt.

Neemt niet weg dat deze inzending heel leuk is geschreven,
en van voldoende zelfkennis getuigt....
slaap lekker poezenkind!
Naam:
Hendrik
Datum:
18 april 2013
Email:
klaassens38zonnet.nl
@Joke: kun je deze speelse hartenkreet anders zien dan als een vorm van humor? :-)
Naam:
J.de Groot
Datum:
17 april 2013
Email:
joke190411hotmail.com
Nu breekt mijn klomp, ben je een keer jezelf geef je jezelf bloot (figuurlijk) dan, komen ze je vertellen/vragen of je het niet had moeten plaatsen bij de categorie HUMOR...!
Als er een is die altijd alles in die categorie plaatst is het deze inzender wel!


Monique, ook jij krijgt een standje, deze schrijver is Kareltje, niet Fred,
let op ze nemen je zo in de tang hier, de mensen met de echte humor!

Monique vraagje aan jou, kan je niet overal
( bij meer tabbladen) de boel een beetje door elkaar komen husselen, kunnen we nog een lachen... maar let wel op de komma's dat die wel op de voor -hun- juiste plaats staan, anders....nou ja, de gevolgen die weet je!
Ja, iemand moet de boel hier in de gaten houden... ik ben even zijn naam vergeten, maar kom ik nog wel op, zo!
Naam:
Günter Schulz
Datum:
15 april 2013
Blijkens de afbeelding is poezenkind de enige die soms moe wordt van Fred, maar hij is voor haar dan ook meer dan een open boek ;)
Naam:
Monique Methorst
Datum:
15 april 2013
Email:
moi636yahoo.com
Ik word nooit moe van Fred :D
Naam:
Hendrik
Datum:
15 april 2013
Email:
klaassens38zonnet.nl
Prachtig, Kareltje, je zorgt voor wat afwisseling hier.
Maar eh... hoort dit niet in de rubriek humor? :-)

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)