Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Schrijf maar beweer met mate. Te veel van iets is niet goed.
Te veel eten daar word je dik van. Te veel alcohol drinken daar word je dronken van.
Te veel beweringen.... wekken irritatie op.

Schrijver: Dyenne, 28 december 2013


Geplaatst in de categorie: algemeen

4.6 met 9 stemmen 171



Er zijn 7 reacties op deze inzending:

Naam:
Redactie
Datum:
30 december 2013
Email:
infonederlands.nl
reactiemogelijkheid afgesloten omdat anders herhaling van zetten dreigt.
Naam:
nita
Datum:
29 december 2013
Email:
anitabexs4all.nl
Ik sluit me volledig aan bij deze hartenkreet...eh bewering!
Naam:
Günter Schulz
Datum:
29 december 2013
Te gek verwoord en daarmee is niets te veel gezegd; dat stemt te-vreden !
Naam:
Hendrik
Datum:
29 december 2013
Email:
klaassens38zonnet.nl
Ik vind het niet echt irritant als iemand aan de lopende band beweringen inzendt; wél komt dat tabblad er daardoor nogal eentonig uit te zien. Dat geldt al helemaal als het variaties zijn op één en hetzelfde thema.

Wat mij nog het meest stoort aan dat tabblad zijn de mensen die bijna standaard met een jij-bak reageren als hun stukjes worden bekritiseerd. Verder stoort het me dat dat tabblad door een paar mensen wordt misbruikt om anderen te treiteren.

Jammer. In principe kan een pagina waarop schrijvers kort en krachtig hun mening geven over allerlei onderwerpen een verrijking zijn voor deze site - mits er geen taalfouten in voorkomen en er respectvol op elkaars teksten wordt ingegaan. Anders wordt de sfeer zó slecht dat mensen weglopen en vaak ook niet meer terugkomen.
Naam:
Petra Hermans
Datum:
29 december 2013
Email:
worldpoet546live.nl
'Het is enkel de reflectie van het spiegelbeeld,
dat jou irriteert, Dyenne!'
Naam:
J.de Groot
Datum:
29 december 2013
Eens met deze bewering.
Naam:
mobar
Datum:
29 december 2013
Het is voor mij niet altijd makkelijk beweringen in de juiste context te lezen, terwijl je de meeste beweringen juist in een context moet lezen. Ik heb daarom voor mezelf besloten dat ik een schrijver zonder beweringen ben, en dat is gelukkig wat anders dan een schrijver zonder context.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)