Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Prikkels voor een verwarde de geest.
Voor hen, die je dan de "menselijke maat nemen" is het niet eenvoudig om dat dan altijd ook goed te verwoorden.
Zij die ermee te maken hebben, mensen je dan simpelweg "sterkte" wensen, kan goed bedoeld zijn maar toch ook vreemd overkomen.
Sterkte, wat moet je er mee?
Ga er maar aanstaan -jezelf- verliezen.
Het kan iedereen gebeuren/overkomen dus!

Voor een bepaalde vriend geschreven/gemaakt.
Ik wens je veel rust in je hoofd.

Schrijver: J.de Groot, 19 januari 2014


Geplaatst in de categorie: ziekte

3.9 met 19 stemmen 283



Er zijn 7 reacties op deze inzending:

Naam:
Len Cornelis
Datum:
21 januari 2014
Joke weet gevoelige snaren te raken. Al kunnen de toonhoogten van de weerklanken verschillen. Maar wat geeft dat? Uit haar hart gegrepen.
Naam:
J.de Groot
Datum:
21 januari 2014
In de herhaling: @ J.Rutgers.
Meen je dat nou...goh?!
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
21 januari 2014
Wat is nu eigenlijks het probleem? 'Jezelf verliezen' is namelijk in de magie-wetenschap en de verlichtingspraktijken je-van-het. Verward-zijn is juist een staat van zijn, die naar veel positiviteit leidt. Je slachtofferschapbewoordingen zijn dus regelrechte verwijzingen naar de hel. Drama-driehoektypering. Zie de T.A.-analyse. Hulpverleners maken slachtoffers. Je vriend komt er beter bovenop zonder jouw melodramatische gehijg in zijn gebroken ruggengraat.
Naam:
Monique Methorst
Datum:
20 januari 2014
Email:
moi636yahoo.com
Een rake hartenkreet, mooi en om over na te denken!
Naam:
Günter Schulz
Datum:
20 januari 2014
Dit is een hartenkreet, die mij aanspreekt en ook raakt. In mijn leefomgeving worden mijn echtgenote en ik meerdere keren per jaar opnieuw met de door jouw zo raak verwoorde situatie geconfronteerd. Dat is onthutsend en dan denk je inderdaad: "ga er maar aanstaan" . . .
Naam:
Jacob
Datum:
20 januari 2014
Volgens mij je mooiste tot heden.
Naam:
mohair
Datum:
20 januari 2014
Email:
louismonique4gmail.com
mooi verwoord Joke

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)