Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Beste mevrouw/meneer mug

Beste meneer/mevrouw mug...

Ik denk dat het eens tijd wordt dat wij een hartig woordje met elkaar gaan spreken.
Aangezien ik tegen zinloos geweld ben en dus u en uw familie de laatste jaren probeer te sparen, neem ik aan dat u nu ook zo beleefd zult zijn om naar mij te luisteren.

Al enige tijd zorgt u voor overlast en doet u flink uw best om mij uit de tent te lokken.
Op de meest vreemde tijden komt u langs in de hoop mij te grazen te kunnen nemen.
Helaas werkt uw agressie meestal niet, want, raar maar waar,..uw gezoem heeft wel een slaapverwekkend effect op mij.

Al geruime tijd voel ik medelijden met u....u moet wel erg gefrustreerd zijn om zolang te moeten zoeken naar een snack.
Aangezien ik zelf een vrouwtje ben dat daar ook eens in de zoveel tijd behoefte aan heeft, kan ik u in dat opzicht volkomen begrijpen en gun ik u die lekkere hap, ook al gaat dat ten kostte van mezelf.
Take a bite ..... doe je één keer te goed aan me,...maar hoepel daarna alsjeblieft gewoon op.
Zoek een lekker plekje..laat je pootjes relaxed hangen en buik lekker uit.

Duidelijk is inmiddels dat u een ernstige eetstoornis heeft, want zelfs na een snack vreet u maar door. U heeft zelfs zo'n hunker naar voedsel dat u zelfs de meest absurde stukjes vlees te grazen neemt.... een oksel, een voetzool etc.
Hierdoor kan ik concluderen dat u een ernstig probleem heeft dat ongewone proporties heeft aangenomen.

Als ik alleen al naar de hoeveelheid voedsel kijk die u afgelopen nacht heeft verorberd (stuk of 7 bulten heb ik nu) dan kan ik mij indenken dat u enorm last van uw maagje moet hebben, minimaal obstipatie moet hebben en het nog erger met u gesteld is dan ik had gedacht.
U bent niet alleen een belemmering voor uzelf maar u bezorgt zelfs uw omgeving slapeloze nachten.

Ik ga er vanuit dat u het probleem niet ziet, aangezien u maar door blijft gaan met uw absurde eetgedrag.
Ik raad u dus ook met klem aan om u aan te melden bij de A.M=> oftewel de Anonieme Muggenzifters

Hier zult u lotgenoten treffen die in hetzelfde schuitje zitten als u.
U zult verschillende therapieën krijgen waaronder: "mug op" en "hoe maak ik van een mug een olifant".
Ook zult u aldaar een cursus kunnen volgen: "liposuctie voor beginners" om het bloedzuigen om te buigen naar een positief iets, zodat niet alleen uw buik gevuld zult worden, maar de "donor" er ook profijt van zal hebben.

Zoals u ziet komt deze brief puur uit bezorgdheid wegens u en uw gezondheid.
Ik hoop dat u dus mijn raad ter harte zult nemen en contact op zult nemen met de A.M. onder het nummer 06:m.u.g.g.e.n.z.i.f.t.e.r.s

Ik wens u veel sterkte en succes met uw herstel en hoop elkaar een keer te treffen in prettigere omstandigheden waar u mij niet meer lastig zult vallen en ik weer een heerlijke nachtrust zal hebben.

Alvast bedankt voor uw begrip
mvg saskia

(en nu opmuggen stom beest..... word gek van de jeuk onder mijn voetzool..grommmmmmmm )

Schrijver: saskia, 20 juni 2014


Geplaatst in de categorie: humor

4.8 met 5 stemmen 109



Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
randverschijnsel
Datum:
25 juni 2014
Laat dat 'meneer' maar weg, mevrouw mug is in deze de kostwinner.
Naam:
Len Cornelis
Datum:
20 juni 2014
Geestig en herkenbaar verhaal.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)