Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Laatbloeier

In het onmetelijk grote bos van de poëzie groeide ik de langste tijd van mijn leven onopvallend als een niet bloeiend gewas op. Nog maar enkele jaren geleden werd ik plotseling waargenomen en mag ik mij sindsdien in de schaduw van anderen zonnen. Tergend langzaam vormden zich creatieve knoppen en openden zich later de eerste, onooglijke kleine, bloemen.

Zolang mijn geest nog wil en kan presteren probeer ik, tegen alle logica in, te groeien. Alle bloemen, varens, mos en andere mij omringende poëzie ingrediënten zullen mij mogelijk helpen en op deze site beschermen. Het bos met zijn vele vaste bewoners en regelmatige bezoekers zijn mijn stimulans. Een bloeiende klimplant zal het wel niet meer worden, want te laat is uiteindelijk te laat.

Schrijver: Günter Schulz, 14 maart 2015


Geplaatst in de categorie: tijd

4.7 met 3 stemmen 188



Er zijn 3 reacties op deze inzending:

Naam:
J.de Groot
Datum:
16 maart 2015
Günter, er is soms een tijd van komen en van gaan (door wat dan ook) jij komt nu weer.
En ja, als er een schaap over de dam is; wie weet...

Knipoog Joke.
Naam:
Fred
Datum:
15 maart 2015
Je bent nog net op tijd, mijnheer Schulz. Opbloeiend kom jij de tijd wel door, het is je gegund...
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
14 maart 2015
Een mooie titel. Even nog wat hutselen, schaven, bijwerken, aanvullen en op gedichten.nl laten omlijsten. Heb je meteen een mooie binnenkopper erbij.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)