Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Stille macht.

Ik zou er, van binnen, hoog aan getrokken hebben zonder de kracht van het Woord; ik zou angstig en boos geworden zijn, toen een uit de kluiten gewassen en verrezen, arrogante, gepluimde rietstengel van twee meter hoog, uit de klappoortjes van de hoogste regionen a-sociale zaken kwam wandelen en mij willens en wetens voor de voeten liep.
Als ik per ongeluk tegen hem aangelopen was, dan was het mijn schuld geweest. Ik deed alsof ik niets merkte toen ik zijn hielen ontweek, met mijn ogen op hoogte van zijn achterste. Hij deed een poging tot een pirouette, ving mijn klein bescheiden, in roze en paars gehulde aanwezigheid op en riep luid naar de onderdaan die hem opwachtte, terwijl ik, mijn evenwicht herstellende, doorliep naar het voddenhoekje.
Zalig de losers dezer 'samenleving'.

Schrijver: Sjakelein, 17 juni 2015


Geplaatst in de categorie: pesten

3.0 met 2 stemmen 205



Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
Sjakelein
Datum:
24 juni 2015
Bedankt voor je reactie.
Vanochtend hoorde ik op de radio dat ik een labberkak ben of zoiets....;-(
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
17 juni 2015
In dit geval dient de poëtische cryptologie je niet. Je kunt je losers-gevoel beter in concrete taal uitdrukken. Kun je beter dat wilde varken in driedelig pak terecht wijzen.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)