Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Kapjes Tour 2020

Zo wordt de Tour dit jaar op een andere wijze gereden, tenminste: natuurlijk op de fiets, natuurlijk door prachtige gebieden en natuurlijk met een grote hoeveelheid renners, daar is niks aan veranderd gelukkig. Manlief is dolblij, ziet elke trap van de pedalen, hoort elke zucht die valt en ziet elke renner ter aarde storten als er weer een valpartij is. Ik vermaak me intussen op hele andere manieren, maar dit terzijde. Als ik een kreet hoor, kijk ik wel even op, logisch want je moet wel even kijken wat er dan weer voorvalt! Wat me eveneens ter ore komt is dat er nogal wat presentatoren die de boel aan elkaar praten- fietsen steeds volkomen onterecht zeggen: na de volgende bocht fietsen WE de berg op van 10%. Ze zitten met hun achterwerk namelijk op een stoel, in een cabine, je hoort de meest maffe verhalen die helemaal niets meer met wielrennen te maken hebben, maar inleven, dat kunnen ze wel want: we fietsen met zijn allen, met dit ene verschil, de mensen in de cabine, winnen geen trui, geen ronde, geen etappe, echter bij mij winnen ze wel: de prijs voor de beste ouwehoerende presentatoren!

... De tour ...

Schrijver: An Terlouw, 1 september 2020


Geplaatst in de categorie: sport

Er is nog niet op deze inzending gestemd. 77



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)