Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Grapperhaus' goede voorbeeld en Marks mantel...!

Goed voorbeeld doet goed volgen; zou je zeggen althans. Daarom waren er geen BOA 's op Grapperhaus' private weddingparty, hoewel incognito(?) de paparazzifotografen alom vertegenwoordigd bleken te zijn...!

Zoals de waard, Grapperhaus, is, vertrouwt hij zijn gasten; Grapperhaus ziet anderen zoals hij zichzelf ziet. Helaas ook in negatieve zin. Grapperhaus' intelligentie moet op cruciale momenten ernstig zijn beneveld...!

Hoewel Meester Rutte alles weer met Marks Mantel toedekt, moet naar mijn mening Grapperhaus stante pede zijn congé krijgen...!


klassenjustitie gruw ik persoonlijk van...!

Schrijver: Annejan Kuperus
3 september 2020


Geplaatst in de categorie: misdaad

1.5 met 2 stemmen 286



Er zijn 4 reacties op deze inzending:

Naam:
Bet Weter
Datum:
4 september 2020
Als iedereen die de corona regels gewild of ongewild heeft overtreden ontslagen zou worden zou heel Nederland platliggen. Maar dat gebeurt niet. Grapperhaus moet echter bovenmatig “gestraft” worden als voorbeeldfunctie? Dat bedoel ik met omgekeerde klassenjustitie. Ontslag m.b.t. deze zaak zou m.i. disproportioneel zijn
Naam:
Annejan Kuperus
Datum:
4 september 2020
Email:
ajkuperushotmail.com
Naar mijn mening, zeker in geval van Grapperhaus' geenszins coronaprove huwelijk, Bet Weter, is ontslag toch de enige juiste weg? Goed voorbeeld doet goed volgen; wat denk jij als er sprake is van het omgekeerde...? In het geval Grapperhaus, Marja, is, lijkt mij wel degelijk sprake van Klassenjustitie; Grapperhaus speelt namelijk zelf recht over zijn eigen Coronawetsovertreding...! Lastig Ministerie of niet, er zijn behalve Fer echt wel (veel) meer bekwame rechtsgeleerden. Waarschijnlijk slimmer dan Minister Grapperhaus die dus een 'Op anderhalve meterhuwelijksfeest' geven...!
Naam:
Bet Weter
Datum:
3 september 2020
Zijn congé krijgen Annejan? Dat lijkt me meer een vorm van omgekeerde klassenjustitie.
De "afrekencultuur" onder de invloed van vooral sociale media neemt m.i. beangstigende vormen aan.
Naam:
Marja Raadt
Datum:
3 september 2020
Héél goed om van Klassenjustitie te gruwen.

Gelukkig is er in het geval Grapperhaus geen sprake van: dat zal je gerust stellen.

Wel is er het een en ander misgelopen op zijn bruiloft. Dat heeft hij ook moeten toegeven.
Wat mij betreft: rustig doorgaan met zijn vakbekwame werk als CDA-minister op een heel lastig ministerie!

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)