Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Ondanks alles, toch besmet!

Ze keken zo vreselijk goed uit, letten zo heel erg goed op, waren toppers op het gebied van hygiëne, echt waar! Niemand had dan ook verwacht dat juist hij, op advies van zijn baas, net als alle andere medewerkers getest zou worden en dat de uitslag positief was! Dat was schrikken, oh natuurlijk had ie een gevoelige keel, maar wie heeft dat niet? Natuurlijk een natte neus, net als de hond die hij trouw uit laat, maar wie denkt er dan aan dat #€@&#/ virus? Ook bij mij worden ogen nat als de wind erop staat dus om dat meteen te denken aan een besmetting, nee die zagen ze niet aankomen.

Hij had buiten gewerkt, de baas had voor zijn personeel een soort tent laten zetten waar ze terecht konden voor hun boterham en een bakkie koffie, ruimte zat en ze stonden ver van elkaar af, dus geen probleem, zo dachten ze. Maar, aan het einde van een zeer oplettende dag moeten er een paar mensen in een bedrijfsbusje, zonder schot want dat was vanwege gevaarlijke omstandigheden verwijderd en dan zitten er dus precies een paar mensen in dat busje die besmet raken door een persoon die dus inderdaad besmet was maar het niet wist, met als resultaat, zes mensen thuis die nu in quarantaine zitten!

Ze letten altijd zo op, maar het kreng houdt huis’

... Toch besmet ...

Schrijver: An Terlouw, 22 januari 2021


Geplaatst in de categorie: ziekte

Er is nog niet op deze inzending gestemd. 43



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)