Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Ben ik de enige die denkt: doe nou niet joh!

Nog een paar dagen en een aantal maatregelen gaan eraf zeg maar, omdat: er mensen zijn die het willen en omdat er mensen zijn die: denken dat het kan? Nog een paar dagen en de boel kan los, ik beken eerlijk dat ik er geen voorstander van ben. Zo ongekend veel mensen liggen te worstelen in de ziekenhuizen, net als ongekend veel personeel ervoor zorgt dat die worstelende mensen in leven blijven, sterker nog: verpleegkundigen is gevraagd geen Mei vakantie op te nemen, maar toch: gaat de avondklok eraf, worden er versoepelingen mogelijk en oh ik snap heel erg goed dat bedrijven omvallen, ik snap nog beter dat: het water aan de lippen staat van hen, die al maanden op slot zitten, echt wel. Maar toch, als ik ook vandaag weer van diverse kanten hoor: mensen zijn positief, kinderen zitten thuis, dan denk ik: hoe vol zullen de terrassen zitten als mensen bij bosjes het leven laten? Er zullen vast mensen zijn die het niet met me eens zijn en dat mag,maar ik mag ook zeggen dat: ieder leven waardevol is, meer dan: versoepelen! Dus ik blijf me houden aan, de norm van afgelopen 1,5 jaar! Net zolang tot er gezegd wordt: de IC bedden zijn leeg!

... De aanstaande versoepelingen ...

Schrijver: An Terlouw, 26 april 2021


Geplaatst in de categorie: actualiteit

Er is nog niet op deze inzending gestemd. 46



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)