Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Dag nette meneer

Dag nette meneer, met je hoodie en afzakkende broek, wat doe je daar op die parkeerplek in de hoek, oh ik zie het al, een patatje een cola en een peuk, prima combi maar hou het wel leuk, ruim je rommel op maar nee: daar gaat de verpakking van het patatje inclusief een opgerookte peuk, met een zwaai de bosjes in wat zijn we weer leuk! Een blikje cola geparkeerd op het dak, af en toe een slok en de tweede peuk gerookt met gemak, nog steeds een hoodie over zijn hoofd, alsof ie niet gezien wil worden, de malloot! Oh hij moet nodig nou da’s geen probleem, stapt de bosjes in en is even uit het zicht, tja je moet nodig nietwaar?

Eenmaal terug bij je auto, die schoon blijft vanzelf pak je met de zoveelste peuk het blikje om leeg te maken, we hoeven niet eens te kijken wat je ermee doet, het verdwijnt in het struikgewas man wat doe je dat goed! Nog steeds met de afzakkende broek, een hoodie over je gezicht blijf je niet wachten wat voor schade je aanricht, welnee ben je mal het zal je een zorg zijn! Wat dan gebeurd overtreft zelfs mijn bevattingsvermogen, de kofferbak gaat open en nog meer zooi verdwijnt: precies, in de bosjes.

Ik vind het een best idee om statiegeld te gaan vragen, op blikjes en flesjes, nu nog de plastic bakjes van de Mac!

... Gooi maar joh ...

Schrijver: An Terlouw, 8 juni 2021


Geplaatst in de categorie: biologie

Er is nog niet op deze inzending gestemd. 346



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)