Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten over actualiteit

De "survivors" treden aan.....

Er is een goede busverbinding naar Waalwijk, naar de vaccinatielocatie die ik van de vorige gelegenheid ken, maar de route voert wel door industrieterreinen en langs meubelboulevards waarvan men niet bepaald in een uitstekende stemming komt...De weg voert tevens langs de merkwaardig aandoende koepelkerk die als met stenen "uitwassen" of "gezwellen" (als men het zo moet noemen) "gesierd" is. Een vriendelijke chauffeur bestuurt het speciale witte busje dat op het Vredesplein gelukkigerwijs al staat te wachten. Het saaie parcours tijdens de Coronatijd viel hem niet mee: tot vervelens toe dezelfde route en weinig passagiers. Maar vandaag zijn vele "survivors" naar de grote hal in de Gompenstraat gekomen. Een prik is snel gegeven en mijn terugreis verloopt al even efficiënt en voorspoedig. De zomer treedt in die de zomer zal zijn van mijn achtenzestigste levensjaar.....

Schrijver: I.Broeckx
10 juni 2021


Geplaatst in de categorie: actualiteit

3.0 met 2 stemmen 55



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)