Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

De onvrijwillige sloot-douche

Bij het winkelcentrum waar we heen rijden, staat- een spannende wagen met allerlei slangen die ook over de stoep liggen, tja, dat kan want achter die wagen zien we een soort spuit-gast die plantenbakken van water voorziet. Een prima plan want de droogte is ook daar merkbaar en de plantjes gaan dood als ze geen water krijgen dus is dat slokje zeer welkom. Wetende dat die bakken, worden gevuld met slootwater is het ook geen echt misbruik van vocht, maar: wanneer we erlangs rijden, komt er een regelrechte sloot douche onze kant op want pas dan blijkt: dat de stoep ook drijfnat is! De spuitgast staat lachend met de slang in de hand en ik zeg: niet slim dit? Drie duidelijke gaten in de slang en die zorgden voor een fontein aan water! Meerdere mensen werden nat en ach, ik hoor het zeggen- het is maar water, jawel dat klopt maar het is wel slootwater en dat is even wat anders!

... Een onverwachte douche ...

Schrijver: An Terlouw, 13 april 2022


Geplaatst in de categorie: vrouwen

3.1 met 10 stemmen 208



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)