Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Nou- met de voorpret kom je een eind!

Al weken spraken ze over de geweldige vakantie die ze zouden hebben, het aftellen was begonnen en intussen de koffers van zolder gehaald dus wie doet je wat? Al weken elke dag- er eentje minder, ze waren immers al drie jaar niet weggeweest…en dan is de dag daar, de dag die vroeg begon! Alles ingepakt na nog een keer gecheckt te hebben of alles er wel inzat, of ze alles bij zich hadden- want tja het was alweer drie jaar geleden immers?

Op naar Schiphol, vanwaar ze zouden vertrekken, auto geparkeerd en op naar de vertrekhal, de overvolle hal die wel zo ongekend vol mensen stond dat ze elkaar aankeken en nog heel even dachten in een slechte film mee te spelen als figuranten maar niks hoor…langzaam schuifelden ze naar voren om een half uur te laat te zijn voor de vlucht die ze hadden moeten hebben!

Schouders naar beneden, koffers pakkend zijn ze weer thuis, geen vakantie in een zonnig land.

... Schiphol problemen ...

Schrijver: An Terlouw, 24 mei 2022


Geplaatst in de categorie: vakantie

Er is nog niet op deze inzending gestemd. 703



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)