Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen over vakantie

Ze gaat met vakantie….alleen!

Je gaat met vakantie, wat heerlijk, wanneer ga je en ze zegt: ik vertrek overmorgen!
Oh wat heerlijk zeg ik en vraag: wie gaat er met je mee?
Niemand zegt ze ik ga helemaal alleen, wauw, alleen met vakantie en twee weken nog wel, heel stoer!

Hou je me op de hoogte, nou dat doet ze zeker!
Op de ochtend dat ze zal vertrekken app ik en vraag: vergeet je niets om mee te nemen?
Nee hoor, ik heb alles bij me. Dan vraag ik: hoe laat is je vlucht, hou je me op de hoogte van je reis?
En zo komen de appjes binnen, van het vliegveld, vliegtuig, de lopende band en de controle…
Ik weet wanneer ze vliegt en zeg: zodra je overkomt ga ik zwaaien!

En jawel, ze vloog net voorbij en ik?
Wel, in gedachten zit ik erbij, er was een plekje over in de koffer en dus vliegen we samen….
Nu is het wachten tot ze geland is en me mooie plaatjes gaat sturen… Zo ga ik toch - zonder in te checken - mee met vakantie…

Hebben we het toch gezellig samen! Veel plezier meis en ik wacht op je foto’s….

Schrijver: An Terlouw, 19 juni 2026


Geplaatst in de categorie: vakantie

3.1 met 8 stemmen aantal keer bekeken 87

Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Han Messie, 6 dagen geleden
An, het in gedachten mee beleven kan wel net zo plezierig zijn als het werkelijke beleven. Sterker nog: in gedachten zul je dan veel minder met kopzorgen te kampen hebben.
Han Messie, 6 dagen geleden
An, je beleeft evenveel plezier als de reizigster zelf.
Wat je gedachten je al niet bij kunnen brengen!

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)