Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen over politiek

Heibel in het debat

En natuurlijk kon Mark zich niet inhouden, hij stond tegenover Geert en viel hem aan op een akkefietje van acht jaar geleden, jawel, want: toen trok Geert aan zijn stutten en nam de benen, hij was het niet eens met datgene wat zich afspeelde en vertrok. Of dat nu wel- of niet netjes was, doet er na acht jaar niet zoveel meer toe, maar dat Mark nu nog steeds blijft schoppen vanwege die perikelen dat druist tegen alles in, vooral omdat ie heel duidelijk het standpunt innam: nooit te zullen regeren met hem! En kijk, dat Mark met dit hele gedoe omtrent de pandemie tegen zaken is aangelopen waar ie dus echt geen weet van had, dat ie alle mogelijke moeite doet ons veilig door deze nare idiote periode te loodsen, dat ie daar echt geen cursus voor heeft kunnen volgen, ik dat best wel knap vind ook, maakt nu ineens wel dat ik 1 ding zeker weet en dat is dus niet te stemmen op de club van Mark, domweg omdat hij hiermee aangeeft niet vergevensgezind te zijn, aangeeft te discrimineren ook en dat mag niet, dat mogen wij niet en dat mag een MP zeker niet. Ik vind het prima als ie in het torentje wil blijven zitten, daar lig ik niet wakker van, maar lig dat wel als dat debat terug gekeken wordt. Zijn ogen spoten vuur, hij liet Geert niet uitpraten, terwijl die dat juist wel deed en elkaar voor rotte vis uitmaken is echt een straat te ver. Nee, op Mark zal ik niet stemmen, op wie wel, daar ben ik nog niet uit. Al is 1 ding wel zeker als je net als ik nog twijfelt ga dan niet af op de beloftes die gedaan worden, maar vaar je eigen koers want je eigen intuïtie is altijd nog beter dan....en ineens zie ik voor mijn ogen Geert in het torentje, dat zou wat zijn zeg, ik zou het hem nog gunnen ook!

... Mark en Geert ...

Schrijver: An Terlouw, 12 maart 2021


Geplaatst in de categorie: politiek

Er is nog niet op deze inzending gestemd. 59



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)