Inloggen
voeg je autobiografie toe

Autobiografieen

ggz franeker foppe

foppe heeft schizofrenie en twee psychoses gehad van verwardheid. ik woon op een heel klein kamertje met pillen van verpleegkundigen en kook twee maal per week en een keer schilder ik en doe mijn eigen was en een keer komt moeder langs dan gaan we even weg met de auto.

er is koffie en rust dat heb ik nodig.

ik loop ook elke dag even en ben veel alleen op mijn kamer met muziek aan. soms huil ik een beetje waarom weet ik zelf niet. ik woon hier nu een jaar. foto er bij en groetjes aan joke van gedichten.nl want die stuurde mij een kaart dank daarvoor voor een trouwe lezeres die heel goed kan dichten.

liefs foppe

Schrijver: foppe oostenbrug, 9 juni 2016


Geplaatst in de categorie: ziekte

4.8 met 6 stemmen 167



Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
J.de Groot
Datum:
12 juni 2016
Zo vriendje Foppe, ik ben heel blij met een teken van leven weer van jou.
Het is maar een gok of je dikwijls in staat bent dan om mijn post te kunnen lezen.
Maar ik weet nu dat je mijn kaart hebt ontvangen weer.
Goed zo.
Het zijn de kleine dingen die het doen toch?
Dit heb je ook weer heel mooi kunnen schrijven , dat is alweer een plus-punt nu.
Hou de brievenbus maar in de gaten hoor en als het je lukt, dan hoor ik graag weer van je als je ertoe instaat bent dan.
Duimpje voor jou Foppe,
met een vette knipoog hé: Joke.
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
10 juni 2016
Beste Foppe, ik hoop dat die pillen je schizofrenie verlichten en dat je op deze manier zelfstandig kunt blijven. Ooit verhaalde je over fietstochten en cafébezoeken, zijn die nog van kracht? Je kamer ziet er netter uit dan bij mij.
Tjongejonge zeg, wat lief van Joke!
Dat je twee maal per week kookt, wil toch niet zeggen dat je vijf dagen per week niet eet hé?!, ik neem aan dat je dan uit eten gaat in toprestaurants!... Blijf ons van je belevenissen op de hoogte houden, Foppe, want dat lees ik graag!... Stevige handdruk!...

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)