Inloggen
voeg je beschouwing toe

Beschouwingen

Wat gebeurt er met de wereld?

De ozon-laag is aan het kapot gaan, de polen smelten, aids regeert in Afrika, de leugen regeert in Amerika. Zo langzaam begin ik mezelf af te vragen wat er met de wereld aan de hand is. Goed, het kan goed nog honderden jaren, misschien zelfs duizenden jaren duren voordat het gebeurt maar de aarde begint langzaam ziek te worden.
Is de aarde iets wat je moet laten verslijten?

Er zijn veel meningen over dit onderwerp, en ik ben ook niet de enige die dit heeft geschreven. Maar ik vraag mezelf af: moet het allemaal zo? Sommige mensen laten hun pc de hele nacht aan staan. Alsof er al niet genoeg energie wordt verspild. Iedereen heeft het recht om energie te verbruiken, maar waarom zo veel?

Reageer eerlijk, maar beoordeel mijn stuk en niet mij.

P.S. Ik had B.Y.O.B. van System Of A Down op staan toen ik dit maakte, en dit is nou niet bepaald het vrolijkste liedje.
Dit zou heel goed mijn mening hebben aangepast :)

Schrijver: Boris, 2 februari 2007


Geplaatst in de categorie: economie

2.2 met 6 stemmen 1.718



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)