Inloggen
voeg je beschouwing toe

Beschouwingen

Kim Walker-Smith - Come Through

Jij bent geboren op 19 december 1981 in Albany, Oregon. Jij bent in Klamath Falls opgegroeid en jij was 3 jaar, toen jouw moeder jou op het podium zette. Jij was 4 jaar, toen jouw ouders zijn gescheiden. Jouw familie verhuisde vaak, wat jou verlegen en teruggetrokken maakte, omdat jij steeds maar weer ergens een nieuweling was. Jij komt uit een familie, die generatielang erg muzikaal is. Jij bent met het zingen opgegroeid en jij was nauw verbonden met het muziektheater. Jij had 3 stiefvaders, waarvan er 2 jou seksueel hebben misbruikt. Hierdoor was jij bang en had jij pijn. Op jouw 11-de wilde jij samen met jouw zus tijdens een worshipdienst Jezus ontmoeten. Jij was een lange tijd erg boos, omdat jij geen kind hebt kunnen zijn. Omdat jij gebroken was, kon jij geen kind meer zijn. Jouw depressie werd steeds zwaarder. Tijdens jouw eerste jaar op de High School kon jij er niet meer tegen en heb jij met een heleboel pillen een poging tot zelfdoding gedaan. Daarna wist jij zeker dat Jezus leeft en dat Hij veel om jou geeft. Jij beloofde God om jouw leven aan Hem te geven, wanneer Hij jou wilde bevrijden. Jezus herschreef jouw verleden en leven. Jij vergaf de mensen die jou pijn hebben gedaan en die jou misbruikt en vernederd hebben.

Op jouw 18-de heb jij jouw leven bewust aan God gegeven. Tijdens jouw aanwezigheid in de Bethel Church op 933 College View Drive in Redding, Californië, kreeg jij een visioen over de liefde, die God voor jou heeft, wat jou totaal veranderde. Jij was er een seizoen. Als jong volwassene verhuisde jij naar Redding, waar jij naar een christelijke universiteit ging. Jij behaalde lage cijfers en jij was erg ongelukkig op deze universiteit. In een nacht reed jij wat rond en riep jij tot Christus Jezus. Jij ging bij een 24-uurs gebedshuis van de Bethel Church naar binnen en jij raakte geboeid. De eerstvolgende zondag ging jij naar een kerkdienst en na een jaar verliet jij de universiteit om aan de Bethel School of Supernatural Ministry te gaan studeren. Na twee jaar ben jij aan de BSSM afgestudeerd en na nog eens twee jaar werd jij aanbiddingspredikante van de Bethel Church. Jij zegt: 'Het is het grootste verlangen van mijn hart om Gods Koninkrijk en macht te zien manifesteren, zodat de mensen bevrijd, genezen en radicaal veranderd kunnen worden als ze God in aanbidding ontmoeten.'. Jij bent beïnvloed door de aanbiddingsleidsters Misty Edwards en Suzy Yarael. Misty is geboren op 19 januari 1979 in Andrews, Texas, en zij is verbonden aan het International House of Prayer in Kansas City. Suzy is verbonden aan de MorningStar Ministries op 375 Starlight Drive in Fort Mill.

In 2005 deed jij mee met 'So You Want To Be A Star' en won jij 25.000 dollar. Jij wordt door velen gezien als één van een nieuwe soort aanbiddingsleidsters met een profetische inhoud. Op 5 februari 2008 verscheen jouw eerste studio-album 'Here Is My Song' bij Jesus Culture Music. Met 'I Asked You For Life', 'I Have Found', 'Open Up Heaven', 'I Surrender', 'Can I Have More Of You' en vijf songs met de titel 'Spontaneous Song'. In 2009 trouwde jij met de aanbiddingsleider Skyler William Smith, geboren op 25 maart 1981. Skyler is ook een grafisch ontwerper en een fotograaf. Op 15 januari 2013 verscheen het live-album 'Still Believe', met naast de titelsong o.a. 'The King Is Here', 'Yield My Heart', 'Healing Oil' en 'Spirit Break Out'. Op 16 juli 2013 verscheen het album 'Home', wat jij samen met jouw man Skyler maakte. Met naast de titelsong 'Your Voice', 'Unstoppable Love', 'Face To Face', 'Forever Praise', 'Christ The Rock', 'Beauty Of Your Presence', 'Oh Beautiful', 'Relentless Persuit' en 'My One And Only'.
Op 25 september 2013 werd jullie zoon Wyatt geboren. Jij bent ook lid van de band Jesus Culture, in 1999 opgericht in de Bethel Church of Redding door de jeugdpastor/schrijver Banning Liebscher, die de band ook leidde. In 2013 verhuisde Jesus Culture naar Sacramento en werd er daar een kerk gesticht. Naast jou werd en wordt de band met name gevormd door Melissa How, Chris Quitata, Bryan en Katie Torwalt, Derek Johnson, Chris McClarny, Kristene Elizabeth Mueller (28 januari 1985, Niagara Falls) en Justin Mathew Jarvis. Er zijn al veel albums van Jesus Culture verschenen.

In december 2014 is jullie zoon Bear geboren. Op 21 april 2017 verscheen jouw tweede solo-album 'On My Side', met naast de titelsong 'Brave Surrender', 'Glimpse', 'Throne Room', 'I Know', 'Awaken Love', 'Interlude', 'Just One Touch', 'You Define Me', 'Rise', 'Undone' en 'Fresh Outpouring'. Op 9 juni 2017 is jullie dochter Maisie geboren. Op 14 augustus 2020 verscheen het live-album 'Wild Heart', met naast de titelsong o.a. 'Stones', 'You'll Always Be', 'Breathing Room', 'Just Be', 'Throne Room', 'Returning', 'Come Through' en 'Only You'. Op 3 maart 2021 verscheen het live-album 'Let Us Worship - Azusa', met de zanger Sean Feucht. Met o.a. 'In The River', 'First Commandment', 'Spirit Break Out', 'Till the Whole Earth Looks Like Heaven', 'Not My Will', 'We Haven't Seen Anything Yet' en 'High and Lifted up (King Jesus)'. Op 16 juli 2021 verscheen het live-album 'Revival Nights', met o.a. 'I Say Yes', 'I Have Found', 'Nothing Else', 'Your Spirit', 'Protector' en 'My King Forever', met Molly Williams, die jarenlang bij de MorningStar Ministries in Charlotte betrokken was. Op 2 mei 2019 verscheen jouw autobiografische boek 'Brave Surrender'.

Schrijver: Sir Joanan Rutgers
31 maart 2023


Geplaatst in de categorie: idool

Er is nog niet op deze inzending gestemd. 52



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)