Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Mensen zijn raar

Volvreten, vinger in de keel, omarmd door het fluweel van de nacht, niemand die je ziet, obesitas olet en je gaat er ook nog van transpireren. De voorraadkast is geduldig maar geen uitkomst. Uitstekende botten onzuiver op de graat, zo mager dat het nergens meer om gaat, een schreeuw om aandacht totaal afgeslankt, nog net geen skelet.

Tweeduizend mensen op blote fietsen, hoofdstedelijk een kanaal overbruggend, het lijkt of ze zweven, tijdelijk huiverend geparkeerd in de garage. Blaasontsteking, witte vloed ontmoet slap gelul in de marge, een fotograferende potsenmaker misbruikt de grootheid van waanzin.

Verkreukeld ontving een anonieme boom drie mensenlevens, de bestuurder ligt nog in coma maar is wel stabiel. Wat een pilletje al niet kan bewerkstelligen. De woordvoerder van de politie had het over "een flauwe bocht", had geen idee over de oorzaak.

Niemand vroeg zich af hoe het met de boom was gesteld.

Schrijver: Fred, 5 juni 2007


Geplaatst in de categorie: humor

1.6 met 11 stemmen 877



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)