Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Discriminatie

Het gaat niet goed in dit landje, de vierkante kilometer kan de drukte vrijwel niet meer aan, discriminatie loert om de hoek, bedrijven willen arbeiders inlijven doch deinsen terug voor de allochtoon. Driss Boujeri ondertekent een volgende keer z'n sollicitatiebrief met Dries Boedrie, meer kans op een baan.

Gelijk heeft hij, maar wat moet een autochtoon van 45+, fakend valt die altijd door de mand, hij kan wel zeggen dat ie 21 is maar bij een vervolggesprek krijgt hij te horen dat er al voorzien is in de vacature, of hij voldoet niet aan het profiel. Moet je dan de mantelzorg in, inmiddels behoorlijk uitgekleed, vrijwillig uitbesteed een seniorenflat betreden, waar de directie bonussen opstrijkt omdat aan de marktwerking is voldaan ?

Het zogenaamde hogere echelon heeft een fout kleurtje.
Vermiljoen ?!

Schrijver: Fred, 8 juni 2007


Geplaatst in de categorie: discriminatie

2.0 met 7 stemmen 1.416



Er zijn 3 reacties op deze inzending:

Naam:
Frederik
Datum:
10 juni 2007
Email:
roelofhotmail.com
Het voornaamste is, dat je binnenkort weer aan het werk kunt. Zonde, een man met zoveel talenten! Hij mag niet aan de kant staan.
Naam:
Fred
Datum:
10 juni 2007
@Frederik: ik heb gelijk, u reist voortaan eerste klasse, verder heb ik geen "Boodschap" meer aan u.
Naam:
Frederik
Datum:
9 juni 2007
Email:
roelofhotmail.com
Deinsen?
Misschien ga je zo ook door voor een allochtoon :-)

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)