Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Domper

Gezinsverband uiteengerukt, kleuterschool ontelbaar gelijk, buitenschools opgevangen, je staat op een lijst waar je niet op wil staan, en zo begint het bewustzijn.

Tegen de tijd dat hormonen chemisch jouw weg gaan bepalen besef je tegelijkertijd dat leven dood betekent. En dat maakt opstandig, dat wil je niet, maar het gebeurt toch. Vervolgens plant je je zaad, gelijk flora die haar einde voelt naderen, je produceert lokstoffen zodat gevleugelte haarfijn meeldraden kussen, honingzoet de daad vernemen die toekomst verraadt.

Ik adviseer handschoenen.

Schrijver: Katje, 14 augustus 2007


Geplaatst in de categorie: natuur

2.6 met 9 stemmen 993



Er zijn 8 reacties op deze inzending:

Naam:
Frederik
Datum:
26 augustus 2007
Email:
roelofhotmail.com
Oef, wat een stijl! Hier is 'Exercices de style' van Raymond Queneau aan te pas gekomen, dat kan niet anders! :-)
Naam:
Natasja
Datum:
26 augustus 2007
Email:
ratelaartjehotmail.com
Stijlvol stuk tekst!
Naam:
Frederik
Datum:
17 augustus 2007
Email:
roelofhotmail.com
Wij moeten dit leuk vinden.
Naam:
stef
Datum:
17 augustus 2007
Email:
susannaxxxhotmail.com
ik vind dit echt heel erg mooi proza.
ik heb het gelezen en dikwijls gebeurt je in een tekst dat je iets nogmaals moet lezen om het helemaal te vatten, in deze tekst gek genoeg niet. daarom een 9.9 (tja het moet altijd beter kunnen als motivatie toch) zet hem op prachtig..
Naam:
Katje
Datum:
16 augustus 2007
Hartelijk dank voor alle positieve reacties, kat dat niet verwacht.
Naam:
Frederik
Datum:
15 augustus 2007
Email:
roelofhotmail.com
Wij moeten dit bewonderenswaardig vinden.
Naam:
Katje
Datum:
15 augustus 2007
Compliment voor de redactie, de afbeelding onder mijn kreetje is een plaatje, niet dat ik mij zo dik maak maar wel die staart als vraagteken ! Is er leven na de dood ? Moet je wel een leven hebben......
Naam:
Frederik
Datum:
14 augustus 2007
Email:
roelofhotmail.com
Wij moeten dit diepzinnig vinden.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)