Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Uitverkoop

Dat er mensen werkloos door worden zal ze een zorg zijn, aandeelhouders en managers zien wel iets in de overname. Winstneming kent geen vrienden, door de bank genomen noem ik dat, normen en waarden ingewisseld voor dertig zilverlingen. Het 'hogere' echelon incasseert en de werknemer krijgt klappen, de directeur wordt er beter van en de arbeider wordt vervangen door goedkopere instroming uit het Oostblok.
Halleluja marktwerking !

El Hema, Halalbert, C1000 nachten, Halaldi, Halidl, hoofddoekje leggen niemand zeggen, boer K. te Sevenum ziet verwonderd toe hoe uitzendgewijs zijn oogst gesluierd van het land wordt gehaald.

Een prijzenslag heeft plaatsgevonden, opgeruimd ziet de Nederlandse Staat er niet zo netjes meer uit. Verkocht.

Schrijver: Giovanni, 25 augustus 2007


Geplaatst in de categorie: maatschappij

2.4 met 5 stemmen 665



Er zijn 5 reacties op deze inzending:

Naam:
Giovanniek
Datum:
2 september 2007
Email:
giovanniekhotmail.com
Helemaal geen schrijfkunst. Slappe hap! Giovanni verdient een enkele reis naar de sloppenwijken van Kolkata. Om te leren wat echte malaise precies inhoudt.
Wij zijn zo verwend.
Naam:
stef
Datum:
1 september 2007
Email:
susannaxxxhotmail.com
je hebt je moraal heel sterk naar voren laten komen. knappe schrijverskunst. mooi geformuleerd.
Naam:
Giovanniek
Datum:
26 augustus 2007
Email:
giovanniekhotmail.com
Ga eens naar India, naar Mozambique, naar Bangladesh.
Daar is de werkelijke ellende, wij hebben alleen een paar miezerige politici.
Naam:
Giovanni
Datum:
26 augustus 2007
Populistisch, misschien. Verbittering, jazeker, Nederland ligt op ramsjkoers, de uitverkoop is al zo lang bezig, de politiek haalt het Slegste in de mens naar boven. Zo tweedehands wil ik niet zijn.
Naam:
Giovanniek
Datum:
25 augustus 2007
Email:
giovanniekhotmail.com
Populistische verbittering.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)