Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Ik mis je.

Ik mis je.

Omdat je gewoon m'n laatste was. D'r is nog niemand geweest die mijn gevoel voor jou heeft laten vervagen.

Elke keer dat ik even figuurlijk thuis wil zijn, moet ik aan je denken. En dan mis ik je. Praten met je, lachen met je, kijken naar je, houden van je. Ik mis je.

Denk jij ook wel eens aan mij? Mis je mij ook wel eens? Wil jij mij ook wel eens mailen en doe je dat dan verstandig niet omdat het dan nooit op gaat houden?

Zou ik het ook zo voelen als alles kon? Of zou ik dan ook afhaken, op gevoel in plaats van op verstand? Hoe makkelijk, een liefde die niet kan. Dan kan het groots worden, tenminste in gedachten. Ik weet het, maar toch kom ik er niet vanaf.

Mis jij mij ook?

Ik wil je arm om me heen, een zoentje, een geruststellende blik (waarvan ik weet dat die alleen op dat moment geruststellend zal zijn), je wakker zien worden, tegen je aankruipen, alles vergeten en alleen bij je zijn.

Ik mis je, had ik dat al verteld?

Ik mis je.

Schrijver: Kim, 13 oktober 2007


Geplaatst in de categorie: ex-liefde

2.6 met 29 stemmen 1.738



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Laura
Datum:
21 december 2007
heel mooi en erg herkenbaar. vooral 'omdat je gewoon mijn laatste was' en 'zou ik het ook zo voelen als alles kon'

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)