Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Vruchtgebruik

Appels en peren, ik schik ze op de fruitschaal naar goeddunken, voor later als ik iets te schillen wil hebben. Rins stropend, rood kokend, ik lust ze ook rauw.

Bananen, aardbeien of tomaten, een koninkrijk voor een republiek, steek af die kroon, de eikels vallen dit jaar bij duizenden, kastanjes worden tammer dan ooit.

Kersen, druiven, mandarijnen, het is best te pruimen, alleen bij pruimen denk ik "het zijn beste pruimen". Vooropgesteld dat ze te vreten zijn.

Schrijver: Fred, 27 oktober 2007


Geplaatst in de categorie: voedsel

1.5 met 6 stemmen 1.160



Er zijn 7 reacties op deze inzending:

Naam:
Fred
Datum:
3 november 2007
Van mij mag iedereen zwelgen in zijn/haar literatuur-correcte gelijk, ik ben zo vrij om vulgair tegen schenen te schoppen. Ik hoop, neen, ik verwacht dat het pijn doet. Discussie gesloten.....
Naam:
Frederik
Datum:
30 oktober 2007
Email:
roelofhotmail.com
Maar ik heb wel gelijk :-)
De zuurpruim ben jij, want jij hebt niks te doen. Daar wordt een mens zuur van.
Dat je aan top-tienen denkt zegt veel over je vulgariteit.
Naam:
Fred
Datum:
29 oktober 2007
Stelletje zuurpruimen, wel leuk dat jullie bij elke reactie mijn stukje onder ogen krijgen. Kom ik misschien weer in de top tien.....
Naam:
Frederik
Datum:
28 oktober 2007
Email:
roelofhotmail.com
Het Groene Boekje meldt duidelijk:
vruchteloos
bijvoeglijk naamwoord
Naam:
Giovanniek
Datum:
28 oktober 2007
Email:
giovanniekhotmail.com
"Dan ik je waarschijnlijk serieus genomen?"
Laat me niet lachen. Ik weet dat je verbaal niet sterk bent, maar dat je zelfs het verbum vergeet... Dat is erg. Nu ja, je wordt een dagje ouder. :-)
Naam:
Fred
Datum:
28 oktober 2007
Als je vruchtenloze taaluitingen had geschreven, ja, dan ik je waarschijnlijk serieus genomen. Nu blijft er alleen maar een ootje voor je over.....
Naam:
Giovanniek
Datum:
27 oktober 2007
Email:
giovanniekhotmail.com
Vruchteloze taaluitingen van een verzuurde, werkeloze man.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)