Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Julia, dat ben ik

Een geboren romanticus. Hopeloos verliefd op het ideaalbeeld van de wereld.
Nu leef ik in een wereld waar ik me steeds aanpas.
Iedereen doet dat nu eenmaal. Iedereen is samen om het samen zijn.
Zijn ze samen met hun Romeo?

Julia, dat ben ik namelijk. Ik wil het liefst de hele dag schuilen in mijn liefdesnestje en de wereld laten draaien. Net zolang tot iemand mij begrijpt.
Als iedereen zou doen wat hun gevoel zegt, hoe zou de wereld er dan uit zien?

Hoe meer de liefde wordt ervaren, hoe meer de liefde zal overwinnen. Alle kracht van liefde zou de aarde overspoelen.
Ik houd mijn Julia voor mezelf. Ik zeg niet wat ik denk.
Gek zouden ze me vinden. Maar ik vertrouw op mezelf.
De mooiste liefdeservaringen heb ik meegemaakt omdat ik durfde te geven zonder te willen nemen. De diepste dalen heb ik gekend. Ik gaf meer dan ik kreeg.
Ik houd vertrouwen in mezelf. Mijn licht schijnt en zal stralen en zal bereiken wie zijn ogen open wil doen.

Het zal niet lang meer duren, dan worden mijn gevoelens herkend.
Ik geniet van het romanticus zijn. Ik blijf verliefd op mijn eigen wereld.
Net zolang tot mijn Romeo mij toelacht.
Net zolang tot de wereld het begrijpen wil.
Net zolang tot mijn wereld ook die van jullie is.

Schrijver: Mara, 7 december 2007


Geplaatst in de categorie: liefde

3.2 met 13 stemmen 1.083



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)