Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Schreeuwend tekort

Een brutaal mens heeft de halve wereld, helaas zijn er steeds meer andersdenkenden die harder en harder schreeuwen, teneinde het gelijk aan hun zijde te krijgen.

Overmodulerend, stigmatiserend, belerend, zwakte verdoezeld door de inzet van machetes, bermbommen, plofriemen, video-onthoofdingen, kerstrede van een koningin, correcte Doekle, de herhaling van Rwanda in Keniaanse branden en bloedende koppen, de waanzin slaat door, het menselijk lijden is bijkans niet meer te stoppen.

En dan de andere helft, de geruislozen, ontdaan en verwonderd zien zij toe hoe men wordt bedonderd, vragen zich af waarom de mensheid zich tekort doet.

Schrijver: Fred, 3 januari 2008


Geplaatst in de categorie: maatschappij

1.7 met 7 stemmen 588



Er zijn 5 reacties op deze inzending:

Naam:
Frederik
Datum:
15 januari 2008
Email:
roelofhotmail.com
Ook Houkje weet van wanten. Nekschot: provocatie type Gordon. Beetje goedkoop. Allemaal Nedernitwitterij.
En inderdaad: Fred is een aandachtshopper.
Naam:
Houkje
Datum:
10 januari 2008
Spannend, Roelof een nekschot of Frederik vierendelen, Fred vermoordt de onschuld en zadelt Doekle er mee op, ongenegen zit hij niet om een reactie verlegen.
Naam:
Frederik
Datum:
8 januari 2008
Email:
roelofhotmail.com
Correcte Fred tegenover correcte Doekle?
Saaie tweedeling :-)
Naam:
Fred
Datum:
4 januari 2008
Ik zie een twee-deling, van welke kant dan ook bezien.....
Naam:
Frederik
Datum:
4 januari 2008
Email:
roelofhotmail.com
Fred beledigt graag mensen en denkt dat hij zelf een goed mens is :-)

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)