Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Wilders heeft gelijk

JP verschuilt zich achter de Profiteurs Van De Arbeid, windvaan Bos draaikont zich uit een heikel referendum en laat slachtoffers liggen in een zandbak waar hij ze voorkomen had kunnen.

Normen en waarden, benoemen en (op)bouwen, er komt helemaal niets van terecht. Bitter zie ik zuur en zoet, zorgelijk zie ik zelfverzekerd mijn toekomst tegemoet, ik heb er geen 30 procent bij. Neen, inleveren is het devies, supermarkten haasten zich te zeggen dat ze de goedkoopste zijn sinds de grondstofprijzen de pan zijn uitgerezen.

De Donald Duck maakt zich niet zo dik als de bijbel en de koran, maar heeft het wel bij het rechte eind.

Kwik, Kwek, Kwak !!

Schrijver: Fred, 19 januari 2008


Geplaatst in de categorie: politiek

1.5 met 26 stemmen 1.547



Er zijn 11 reacties op deze inzending:

Naam:
Frederik
Datum:
2 februari 2008
Email:
roelofhotmail.com
Hoi Fred!
Naam:
Fred
Datum:
1 februari 2008
dag frederik.....
Naam:
Frederik
Datum:
31 januari 2008
Email:
roelofhotmail.com
Douwe heeft inderdaad gelijk. Maar de constructie kan niet. De azijn is van jou afkomstig :-)
Lees je eigen commentaren er maar op na.
Naam:
Fred
Datum:
28 januari 2008
Douwe, je hebt gelijk, de constructie is niet mooi maar hij kan wel.

Frederik, ouwe azijnzijkert, ga lekker naast Heintje liggen.
Naam:
Frederik
Datum:
27 januari 2008
Email:
roelofhotmail.com
Fred gedraagt zich als een Heintje Davids die maar geen afscheid kan nemen van zijn pen.
We weten het nu wel. Het is mooi geweest.
Naam:
Douwe van Strien
Datum:
21 januari 2008
Email:
douwevstrhotmail.com
"... waar hij ze voorkomen had kunnen..."
Kromme zin. Lelijk taalgebruik.
Naam:
Astoria
Datum:
21 januari 2008
Frederik en Giovanniek gedragen zich als Statler en Waldorf met hun engelenbakgezeur.
Naam:
Giovanniek
Datum:
20 januari 2008
Email:
giovanniekhotmail.com
Fred gaat - als een rasechte dombo - geheel voorbij aan de strekking van het commentaar van Frederik. Daarom houdt hij van Geertje. 't Is zo lekker makkelijk. Je hoeft niet na te denken.
Naam:
Frederik
Datum:
20 januari 2008
Email:
roelofhotmail.com
Is niks denigrerend aan. Jij bent denigrerend. En je weet van jezelf dat je niet verder kijkt dan Naaldwijk.
Naam:
Fred
Datum:
20 januari 2008
'Derde Wereld', denigrerend hoor.
Naam:
Frederik
Datum:
19 januari 2008
Email:
roelofhotmail.com
Voor straf een paar jaar naar de Derde Wereld jij! Daar leer je wel bij.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)