Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Betaald

Internet en bestellen.

Stel dat je wat van te voren moet betalen.
Ik?....Eigenlijk doe ik dat nooit.
Maar ja, als je het dan met een creditcard doet, ben je verzekerd als er iets niet goed gaat.
Mijn zoon beschikt over zo'n kaart en dus betaalde hij met zijn creditkaart.
Erg aardig van hem en ik kreeg mijn bestelling.
Dit bedrijf was dus te vertrouwen dacht ik en na een poosje durfde ik van te voren te betalen en ik kreeg inderdaad vrij snel mijn bestelde poeder.
U zult wel denken: “poeder” ?

Ik ben licht diabetisch en dan heb je af en toe zoetstof nodig.
Stevia is een natuurproduct, dat men gebruikt voor Diabetici in Brasilia en Azië bijvoorbeeld.
Het is dus niet chemisch en dat leek me een stuk gezonder dan al die zoetstoffen die ze tegenwoordig op de markt brengen.
Ik had het zakje poeder in mijn handen en dacht: “klopt dit eigenlijk wel”
Veel te licht, het was maar 20 gram i.p.v. 50 gram.
Dit lijkt natuurlijk heel weinig, maar je hebt dan ook heel weinig van dat spul nodig.

De schade bedroeg 8 euro 40, niet veel zult u denken, maar het is wel 1 % van mijn inkomen.
Het bedrijf beloofde mij, tot 2 maal toe, zo spoedig mogelijk de ontbrekende 30 gram op te sturen.

Toch zijn ze op hun besluit teruggekomen, omdat ze meenden dat ik niet gewogen zou hebben.
Ik vind dit in en intriest.
Ik heb in dezelfde plaats als dit bedrijf gewoond en op één of andere manier meende ik dat dit wel goed zou komen.
Niet dus.
Kan ik nu nooit meer iets bestellen via internet, ook al ben ik nog zo voorzichtig?

Schrijver: Eva Mensch, 6 februari 2009


Geplaatst in de categorie: actualiteit

3.0 met 3 stemmen 547



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)