Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

kousen

Ik wil dat je je schoenen uit doet. Waarom dan?
Ik wil je vrouwenvoeten voelen en zien en tegen mijn hart drukken.
Ik durf het niet!
Kom nou op, je durft het wel.
Doe gewoon je kousen uit, trek met je breekbare nagels je kousen uit.
Ik wil zo graag je vrouwenvoeten tegen mijn steeds maar warmer en harder kloppend hart voelen.


Jij vrouw weet dat ik een man ben met heel gevoelige vrouwenvoeten!
Dat weet ik en daarom zijn mijn borsten nu vol en gevuld en vol van melk,liefde en bloed voor jou.
Maar vrouw ik ben bang voor je macht, je machtige kop met pijpekrullen, je schouders,je borsten zo volmaakt als druivetrossen groen.
Ik ben niet meer dan een uitgestotene, een gek, een waanzinnige, een man zonder naam, zonder papieren, zonder status.

Jij bent voor mij een heel mooie tandarts die boort in mijn ziel, die altijd precies aan mij vraagt wat mijn diepste gedachte is en wat ik onbewust over jou denk. Ik ben bang voor je en mijn hondje is ook bang voor je. Jij machtig wezen met mooie tieten, een mooie partij schouders en een kop met goud en gele pijpekrullen en speelse en sprekende ogen vol macht.

Ach lelijke en nietszeggende man met je gevoelige en lieve vrouwenvoeten, ik pak de boor en zal je gaatje doorboren.
Daarna sla ik je met spijkers door je handen op wanten van hout. En daarna met een schroevedraaier boor ik je ogen uit.
En daarna verbrijzel ik je stembanden met een schroef.
Ha, ha, ha dan zul je stom zijn en blind.
Want eens wou je mij zonder schaamte zien en grijpen.

Dat is waar mijn vrouw, neem daarom twee zware schroeven en twee houten planken en doorboor mijn handen.
Daarna pak uw zweep en boei mijn handen en voeten. En prik daarna mijn ogen door met een schroevedraaier.
Ach nee mijn man, ik wil je alleen maar kussen. Ik wil je kussen. Ik wil je heel graag kussen op je beide meidenvoeten.

En op je appelknieën. En op je roze frambozenheupen.

Schrijver: cornil, 5 november 2009


Geplaatst in de categorie: vrouwen

4.0 met 2 stemmen 307



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)