Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

'n beroerd gevolg...8

Zoals beloofd aan Marjorie bekijk ik de stand van zaken op de lopende rekeningen, de rekening van Ruud is geblokkeerd, wegens overlijden, onze gezamenlijke rekening is in orde, dus vreemd genoeg maak ik me geen zorgen.
Walter komt thuis, hij zwijgt en staart voor zich uit, ik ben inmiddels een week verder, hij slechts een paar uur.
Voorzichtig probeer ik een gesprek te beginnen, even voor de afleiding vraag ik naar z'n wereldreis. Natuurlijk was het geweldig, dit doe je maar één keer in je leven!
Honderduit vertellen kan hij niet, 'ik heb een brok in m'n keel mam, ik kan het nu niet!'
Als we beide een nachtje hebben geslapen, dan komt het goed denk ik bij mezelf.
Warme melk met honing deed vroeger wonderen, gewillig drinkt hij de beker leeg, ik druk een kus op z'n wang en aai door z'n wilde haar.
'Morgen praten we verder lieverd slaap lekker' ik ga pas slapen als het licht uit gaat bij Walter en sta even stil bij zijn verdriet...

Schrijver: Thea Kuperus-Hulsbus, 10 april 2010


Geplaatst in de categorie: spijt

3.3 met 3 stemmen 361



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)