Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Marjorie en Walter...9

Vandaag gaat het stukken beter met mij, 'k ben blij dat Walter weer thuis is, alleen is maar alleen.
Hij heeft goed geslapen, lijkt me logisch na zo'n reis.
Tijdens het ontbijt komen de verhalen los, mooie foto's en filmmateriaal maken het plaatje compleet.
Wel valt me op dat er vaak het zelfde meisje opduikt, zou hij....nee geen vriendinnetje toch?
De bel gaat, Walter doet open en is geweldig blij dat hij z'n zus weer ziet, druk pratende komen ze binnen, jammer want ze verstoord ons gesprek!
'We moeten praten Leny' zegt ze serieus, Walter kijkt haar vragend aan.
Natuurlijk over geld en over de schulden van haar vader, waar Walter nog niets van weet en ik ook niet eigenlijk...Ik probeer het weg te wuiven, Walter is net thuis en er valt zoveel te bespreken!
De vraag blijft waarom nu...en niet veel eerder, ze mocht vast niets vertellen tegen mij en nu komt 't geheim uit, alleen kan Ruud niet meer ter verantwoording geroepen worden, stiekem ben ik wel benieuwd!

Schrijver: Thea Kuperus-Hulsbus, 11 april 2010


Geplaatst in de categorie: spijt

2.7 met 3 stemmen 319



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)